Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14309Neodadaná zásilka a neschopnost komepetentních lidí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 8 lety

Marek Borovský

Znění stížnosti

Zásilka (120kg lednice) měla dorazit 12.1. 5 krát jsem tam volal, a bylo mi řečeno, že je naložená a dorazí v průběhu dne. V 17 hodin odpoledne mi bylo po nátlaku řečeno, že lednice vlastně naložená nebyla a dorazí 13.1. v 8 ráno. Je 12:25, 5 krát jsem telefonoval na linku, tam mi řekli, že řidič telefon nezvedá, na depu telefon nezvedají a od 8 rána nejsou schopni zjistit, kde je zásilka. Lednici pořád nemám a netuším, jestli ji vůbec někdo veze nebo ne.


Požadované řešení

Chci vědět v kolik lednice dorazí a chci aby to bylo alespoň letos, snad to PPL stihne, když je leden...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 16:42, před 8 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 15:09, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.