Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka (120kg lednice) měla dorazit 12.1. 5 krát jsem tam volal, a bylo mi řečeno, že je naložená a dorazí v průběhu dne. V 17 hodin odpoledne mi bylo po nátlaku řečeno, že lednice vlastně naložená nebyla a dorazí 13.1. v 8 ráno. Je 12:25, 5 krát jsem telefonoval na linku, tam mi řekli, že řidič telefon nezvedá, na depu telefon nezvedají a od 8 rána nejsou schopni zjistit, kde je zásilka. Lednici pořád nemám a netuším, jestli ji vůbec někdo veze nebo ne.
Chci vědět v kolik lednice dorazí a chci aby to bylo alespoň letos, snad to PPL stihne, když je leden...
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.