Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6. října 2016 jsem na prodejně Sephora v OC Letňanech pro přítele k narozeninám (rozbalili jsme ji 7. ledna) zakoupila pánskou vůní Hugo Boss Bottled za 1.599 Kč, bohužel po rozbalení z celofánu jsme zjistili, že se nejedná o parfém, který jsem od slečny prodavačky požadovala, ale o vodu po holení. Psala jsem již na zákaznický servis Sephora, zda by byla možná výměna a samozřejmě poplacení rozdílu, jelikož přítel má atopický ekzém a tudíž nemůže vody po holení používat, zda by mi vodu po holení mmohli vyměnit za parfém, ale bylo mi odpovězeno, že mají 30 denní garanci na výměnu. Bohužel v té době co jsem na prodejně byla bylo i hodně lidí a dvě slečny nestíhali a při markování mi nebyla dána ani účtenka za zaplacení, jen útržek z karty, vodu mi hodila do tašky a ani se nerozloučila.
Proto Vás prosím, zda byste mi mohli pomoci s výměnou zboží.
Předem Vám děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
S pozdravem
Veronika Fabiánová
Hugo Boss Bottled
Výměnu zboží z vody po holení na parfém
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, než které bylo předmětem kupní smlouvy, má spotřebitelka právo uplatnit reklamaci. Spotřebitelka by v tomto případě mohla požadovat dodání nové, správné věci. Pokud by to nebylo možné, může využít práva na odstoupení od smlouvy. Spotřebitelka by také mohla požadovat místo výše uvedeného přiměřenou slevu.
Pro uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu. Podle ceny produktu by navíc mohlo být dohledáno zboží, které bylo skutečně předmětem kupní smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.