Počet nahlášených stížností: | 1373 |
Z toho za letošní rok: | 15 |
Stále v řešení: | 42 |
V noci jsem si objednal objednávku, u vsech veci jste inzerovali, ze je mate skladem. Vybral jsem si doruceni kuryrem mezi 10:00 a 13:00. Objednavku jsem uhradil.
Ve chvili kdy se nic nedelo jsem v poledne sel volat na Vasi zakaznickou linku. 2 minuty nez se clovek prohrabe pres vas pocitac a pak dalsi minutu nez to slecna vezme. Ale proc ji tam vubec mate? Neni schopna zajistit, aby se to urychlene resilo, neni schopna zajistit, aby se mi ozval nekdo s tim jak se to bude resit. Cili tam je jen od toho kdybych udelal chybu v eshopu? Proc ji tam vubec mate a proc neni mozne dovolat se nekomu kompetentnimu?
Doted nemam zadne informace, nevim kdy a zda to dorazi.
Nekdo by se mohl kousnout do tvare a zacit resit to, ze neplnite co slibujete. treba dat slecne nejakou pravomoc. Nebo taky najmout cloveka ktery bude resit to, ze z pohledu zakaznika to vypada ze nedelate VUBEC NIC. Jedno z nejhorsich profesnich chovani mezi dodavateli co znam...
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.