Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#14315Nedoplatek za uvítací balíček

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 8 lety

Zuzana Jirková

Znění stížnosti

Dobrý den před Vánocemi mi volala tahle firma a vnucovali svoje přípravky (prostě něco na zdraví) vím nechala jsem se ukecat a po Vánocích mi poslali uvítací balíček. Který jsem samozřejmě nevyzvedla a tak jsem jej nechala na poště s tím ze oni po uplynuté lhůtě pošlou zpět odesilateli. Ihned jsem psala e-mail teto firmě a zadala je ať me vymazou ze své databaze (me jméno a adresu) a ze nechci nic už nikdy posilat, vzápětí mi bylo sděleno ať pošlu své zákaznické číslo anebo své telefonní číslo. Poslala jsem své telefonní číslo na který mi prvně volali, poté mi v e-mailu bylo sděleno ze me tedy vymazali a zrušili veškeré posíláni cokoliv mě na adresu. A dne 13.1. mi zase přišel papír na kterém bylo ze mám NEDOPLATEK 79Kč za uvítací balíček který jsem samozřejmě neměla a ani nemám a ze mám zaplatit do 18.1. jinak mi částku zase navýší. Dnes jsem tedy částku zaplatila a poslala ještě k tomu znovu písemně na jejich adresu prohlášení s mým podpisem ze NECHCI NIC POSÍLAT.
Teď mám strach aby ne zase něco nepřišlo anebo něco zase neposílali. Jak mám ještě jim říct aby me už nechali být a durazne si nepreji od nich cokoliv posilat. A už vůbec ne nic platit.
Myslíte ze to takhle stačí?
Dekuji Jirková


Produkt

Zrušení všeho od teto firmy


Požadované řešení

V řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 16:38, před 8 lety

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 12:30, před 8 lety

Dobrý den.

Spotřebitelku žádáme o sdělení kontaktních údajů (zasílací adresy) nebo zákaznického čísla, abychom ji mohli vyhledat v databázi a stav věci ověřit.

Vzhledem k přetížení pošty v období vánoc mohlo dojít ke zdržení ve vracení nevyzvednutých zásilek a informaci o vráceném balíku jsme zkrátka v době odesílání dopisu s upozorněním ještě neměli.

Kdyby se spotřebitelka obrátila rovnou na zákaznický servis, mohla mít záležitost vyřešenu okamžitě a v žádném případě bychom po ní nepožadovali úhradu něčaho, co nemá.
Se sdělením kontaktních údajů žádáme také zaslat i bankovní spojení. Pakliže nám bude balíček vrácen zpět, vrátíme spotřebitelce uhrazenou částku.
Doporučujeme telefonický kontakt na čísle 234 099 888 (Po-Pá 8-17)

Děkujeme
zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 12:53, před 8 lety


Zuzana Jirková

Dobrý den
psala jsem již email firmě Helvetia se sdělením osobních údajů včetně mé adresy.
Čekám co mi napíšou
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 13:16, před 8 lety

Dobrý den.
Pokud jsme v e-mailech dle jména hledali dobře, jedná se o zákaznické číslo 7017280?

Pakliže ano, úvodní balíček nám byl poštou vrácen dne 7.1.2017, kdežto dopis s připomínkou odcházel již 5.1.2017.

Nyní je faktura uzavřena, pohledávka již neexistuje, údaje spotřebitelky byly dle zák. č. 101/2000 Sb. zabezpečeny proti dalšímu využívání.

Zmíněná platba nám ještě připsána nebyla. Žádáme spotřebitelku o zaslání čísla účtu e-mailem, aby jí po připsání mohla být uhrazená částka vrácena .

Tím bude vše uzavřeno.

zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 13:38, před 8 lety


Zuzana Jirková

Děkuji. Jsem ráda že to je doufám vyřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 13:50, před 8 lety

Helvetia Apotheke již jen čeká na připsání platby a zaslání č. účtu spotřebitelky, aby se mohl přeplatek vrátit.
Zde již k tomuto případu není co dodat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 13:56, před 8 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li případ úspěšně vyřešen, má spotřebitelka možnost případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.2.2017 23:14, před 8 lety


Zuzana Jirková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji moc dtestu za pomoc s vyrizenim. Jsem moc spokojena.