Společnost


Aleš Rangl

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14320Dodání jiného zboží než bylo objednáno, bez dokladu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 8 lety

Jan Kopřiva

Znění stížnosti

V listopadu 2016 jsem na e-shopu pana Rangla objednal kabelku pro přítelkyni k Vánocům. Zboží z e-shopu si vždy pokud to jde, objednávám k osobnímu odběru. Využil jsem tedy doručení kabelky na výdejní místo v Brně. K mému překvapení mi do schránky dorazilo oznámení o zásilce uložené na poště s dobírkou odpovídající objednávce. Po vyzvednutí na poště jsem zjistil, že mi byl doručen jiný typ kabelky (barva, design). Navíc nebyl v balíku žádný doklad (faktura, paragon, ... ). Obratem jsem e-mailem kontaktoval e-shop, bylo mi pouze stroze odpovězeno, že asi došlo k omylu "pod tlakem", že vše vyřeší. Po týdenní odmlce jsem znovu napsal e-mail, a v něm navrhl, aby mi zaslali správnou kabelku na výdejní místo, že ji tam vyměníme kus za kus - bez odpovědi. Po několika dalších dnech píši další e-mail a žádám odpověď, zkouším i telefon - bez reakce. Po několika urgencích mi dorazil e-mail, že buď mohu kabelku poslat zpět a dostanu novou (to raději rovnou zavrhuji, protože se obávám, že už neuvidím ani kabelku, ani své peníze), nebo mohu využít 50% slevu na další objednávku - objednal jsem tedy formou odpovědi na tento e-mail kabelku, kterou jsem chtěl původně. Po několika dnech, a další e-mailové urgenci, dorazil na poštu balík, před zaplacením dobírky si nechávám balík pošťačkou ukázat (zabaleno pouze do průhledné fólie jako v prvním případě), po zjištění, že mi pan Rangl poslal tu samou "špatnou" kabelku jako v prvním případě, balík s díky odmítám. Jan Kopřiva

Přístup tohoto e-shopu je naprosto katastrofální, neprofesionální. Mám k dispozici celou e-mailovou komunikaci s tímto pánem, který se evidentně pustil do podnikání, kterému buď nerozumí, nebo takto vychytrale pouze podvádí zákazníky.


Produkt

Bílá silikonová kabelka s pevnými uchy typu OBag (dodána byla béžová silikonová kabelka, místo pevných uch má pletená lana)


Požadované řešení

Dodání faktury k první kabelce - přítelkyně se rozhodla, že si ji nakonec nechá. Dále prověření celého tohoto podivného "podnikání" pana Rangla příslušnými orgány (ČOI atp.)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 06:24, před 8 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Není to tedy automatická povinnost prodávajícího, ale nereagováním na výzvu spotřebitele porušuje prodávající zákon o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

§4 – zákaz užívání nekalých obchodních praktik;
§16 – povinnost prodejce na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku;
§19 – povinnosti při uplatňování a vyřizování reklamací (vystavení reklamačního protokolu, lhůty pro vyřízení reklamace).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 12:01, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.