Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14323Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 8 lety

Daniel Gróf

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 10.9.2015 jsem si přes eshop czc objednal disk WD Blue EX - 1TB, objednávka č: 4115508720. Disk jsem si vyzvedl na pobočce F. A. Gerstnera 2151/6, 37001 České Budějovice. Již při montáži do PC jsem si všiml, že na sata konektoru je kousek odštípnutého plastu. Vzhledem k tomu, že to na funkčnost disku nemělo vliv, jsem to nikterak neřešil. Cca po roce užívání se z disku občas začali linout zvuky které dříve nevydával. Dne 23.12.2016 jsem disk otestoval programem HD TUNE abych zjistil, zda-li se na disku nenachází vadné sektory a během tohoto testu disk přestal fungovat. Téhož dne jsem disk odnesl na reklamaci. Číslo RMA RE16073761. Tato reklamace nebyla uznána z důvodu mechanického poškození sata konektoru. Vzhledem k tomu, že jsem disk s touto vadou již zakoupil, tak jsem s vyřízením reklamace nesouhlasil a nechal jsem disk opět reklamovat. Číslo RMA RE16075425. Vyjádření technika bylo stejné. Neuznáno. Mechanické poškození v oblasti konektoru. Zařízení nesplňuje podmínky pro záruční opravu/výměnu. Reklamace neuznána.


Produkt

WD Blue EX - 1TB WD10EZ S/N : WCC3F1VKHYLN


Požadované řešení

Výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2017 22:47, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 13:15, před 8 lety

Dobrý den pane Gróf.

Je nám líto, ale reklamaci nelze uznat jako oprávněnou. Disk je mechanicky poškozený a na toto poškození se záruka nevtahuje. Pokud byl disk poškozený po koupi, měla toto skutečnost být neodkladně oznámena. Není možné na toto brát zřetel po cca roce a půl používání.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 17:04, před 8 lety


Daniel Gróf

Dobrý den. Bohužel se s vaším vyjádřením nemohu spokojit. Náhodou jsem zde narazil na totožný případ z 17.10.2016 , kde pán řešil stejný problém s uštípnutým plastem, jen s tím rozdílem, že jemu disk odešel po pár hodinách a mě až po roce a půl. Též mu reklamaci dvakrát zamítli a Vy sám jste mu nakonec pomohl s vyřízením reklamace a výměnou disku. A jak píšete, že "není možné na toto brát zřetel po cca roce a půl používání a že měla tato skutečnost být neodkladně oznámena" to si nemyslím. Jak je vidno, tak jestli se disk reklamuje po dvou hodinách nebo po roce a půl, tak na reklamačním do smetou ze stolu tak či tak. Takže si nemyslím, že délka užívání v tomto případě hraje nějakou roli. Nepřijde mi moc férové, aby jste jednomu zákazníkovi vyhověl a jiného poslal s prominutím k šípku. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 17:25, před 8 lety

Spotřebitel nemá povinnost informovat prodávajícího o vadě ihned poté, co se o vadě dozví (český zákonodárce se nerozhodl do českého práva transponovat dvou měsíční oznamovací povinnost spotřebitele, která je uvedena ve směrnici Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES o některých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na toto zboží).

S reklamací však není vhodné otálet, neboť po uplynutí 6 měsíců od převzetí zboží je již na spotřebiteli, aby prokázal, že zboží bylo vadné. Spotřebitel se tak může dostat do důkazní nouze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2017 14:29, před 8 lety

Dobrý den pane Gróf.

Rozhodující je právě doba nahlášení poškození, jen velmi stěží můžeme výrobci tvrdit, že disk byl poškozený už při prodeji, když ho zákazník používal více než rok.
Každopádně vám mohu nabídnout externí servis, kdy vadu a poškození neposuzuje tuzemský servis/dodavatel ale zboží je zasláno přímo výrobci. Nejedná se o reklamaci a posouzení může trvat déle než měsíc. Pokud by jste chtěl mé nabídky využít, zašlete disk k mým rukám. (Hviezdoslavova 666 Praha 14900) a disk výrobci zašlu na posouzení.

S pozdravem
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2017 18:18, před 8 lety


Daniel Gróf

Dobrý den. Samozřejmě toto chápu. Kdybych býval tušil, že tato malá kosmetická vada může mít takovýto vliv při pozdější reklamaci, tak bych to samozřejmě nahlásil ihned. Jinak za Vaši nabídku děkuji a rád ji využiji. Disk tedy zašlu na Vaši adresu. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:47, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.