Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1. Objednali jsme novou kuchynskou linku. Pani Anna Boguszakova (zakaznice) chtela zvysenou pracovni plochu o 10cm. Linka byla ale cela zvysena o 10cm. Ted mame potize se dostat na horni policku ve skrinkach. Chteli jsme nechat snizit linku, krome pracovni plochy. (Ocekavali jsme, ze nas kuchynsky navrhar na to upozorni, ze bude VSE o 10cm zvyseny. Dalo se to o cloveku ktery denne navrhuje kuchyne, jako profesional, ocekat. Bohuzel se toto nestalo.)
Psali jsme vice krat e-maily, volali jsme, 2x jsme byly v prodejne, jednou prisel navrhar k nam na misto. Bylo slibeno ze se to upravi, nic se nevyresilo.
2. Zaroven nam byly dodane kuchynske dvirka na ktere jsme cekali nekolik mesicu a kuchyn se nedala radne pouzivat. Podle smlouvy mame narok na pokutu, ktera nam take nebyla proplacena.
3. Plynova deska nebyla/neni radne prisroubovana.
4. Nektere skrinky byly dodane s jinym oteviracim mechanizmem nez bylo uvedene ve smlouve.
Kuchynsky set na miru c.216009
1. Snizit kuchynskou linku a nebo prevzit naklady od jine firmy za snizeni.
2. Zaplatit pokutu (dle smlouvy, bod IX. 2)
3a) Pisemne vyjadreni, proc klient musi platit celou castku predem, a proc dodavatel pote nereaguje na pozadavky od klienta.
3b) Pisemne vyjadreni, proc kuchynsky narvhar neupozornil klienta, ze cela kuchynska linka bude zvysena a ze bude moznost, se k tem poslednim polickam nedostanou radne.
4) Je to frustrujici, zaplatit za produkt/sluzbu predem, a potom dodavatel neni ochoten produkt napravit/predat v poradku. Za neprofesionalni pristup zadame jako odmenu dve zrcadlove dvere pro nasi skrin, take dodana od firmy DM partners.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (montáž kuchyňské linky). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána.
Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.
V daném případě bude rozhodující, zda zhotovitel postupoval dle pokynů spotřebitelky (pokud byly sjednány určité rozměry objednané věci, musí také zhotovená věc těmto rozměrům odpovídat, v opačném případě je vadná). Pokud tak neučil, nesplnil svůj závazek řádně.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.