Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14330Mobilní telefon doogee x5

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2017, před 8 lety

Jiří Brázda

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 31.10.2016 jsem si přes eshop czc.cz na ulici Křenova, Brno vyzvednul mobilní telefon Doogee x5 byl super do ty doby než jsem ho skoro vybitý (15%) dal do nabíječky a tam se mě místo, aby se mě nabíjel tak se mě vybíjela pak už nešel nabít. Tak jsem ho den 31.10.2016 poprvé reklamoval RE16061309. Reklamace byla vyřízená a uznána dne 29.11.2016 (Provedena výměna základní desky. Test ok.) Tak jsem ho vzal domů, ale po dalším nabíjeni vznikla stejná chyba.(vybitý (15%) dal do nabíječky a tam se mě místo, aby se mě nabíjel tak se mě vybíjela pak už nešel nabít) Tak jsem ho podruhé reklamoval dne 5.12.2016. Reklamace byla zase vyřízena a uznána dne 20.12.2016 (Provedena výměna základní desky, tovární nastavení, jiná závada nezjištěna, test ok. IEMI353187075735132). Zase jsem si ho vyzvedl a ten den se mě během 1.5 hodiny vybil a nešel nabit 23.12.2016 reklamovaný RE 16072917 a odezva dne 13.1.2017 byla (Neuznáno, MT je po silných nárazech na rohy, na desku již nelze uplatnit záruku. Reklamace zamítnuta. )Ten mobil jsem jim ho dal ve stejném stavu jako při první reklamaci!!! Jediný,co jsme s mobilem dělal bylo nabíjel a reklamoval. Když mobil nenabíjí tak asi nebude u 2* měněné desky chyba! Byl bych rád za vrácení plné částky peněz za telefonu!


Produkt

Mobil doogee x5 je nevyzvednuty na prodejně CZC.cz


Požadované řešení

Byl bych rád za vrácení peněz!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2017 22:41, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2017 14:19, před 8 lety

Dobrý den pane Brázda.

Bohužel nejsem schopen jen z popisů stavu telefonu říci, zda je zamítnutí servisu oprávněné (případně zda nedošlo k dalším pádům / poškozením mezi reklamacemi). Zamítnutí servisu při poslední reklamaci je minimálně zvláštní a rád bych reklamaci znovu se servisem řešil. Pokud souhlasíte, pověřím kolegy z Brna, aby telefon přeposlali k mým rukám. Pokud není telefon silně mechanicky poškozený , vystavím vám dobropis (vrácení peněz).

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 19:11, před 8 lety


Jiří Brázda

Dobrý den, ano souhlasím. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2017 14:33, před 8 lety

Dobrý den pane Brázda.

Již jsem kontaktoval kolegy z Brna, aby telefon zaslali k mým rukám. Jakmile jej obdržím, budu vás kontaktovat.

Prosím o strpení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.2.2017 19:29, před 8 lety


Jiří Brázda

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, DTESTU a hlavně CZC za pochopení a rychlého vyřešení mé reklamace. Nadále velice doporučuji nákup v CZC.