Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14333Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2017, před 8 lety

Jiří Regner

Znění stížnosti

Dne 4.1. 2017 jsem na stránkách CZC.cz narazil na telefon iPhone ve slevě. Objednal jsem si iPhone 7 128 GB se slevou 86 % za 3490,- Kč.
Email s potvrzením objednávky jsem dostal ihned po objednání zboží. Druhý den jsem dostal email, kde mně bylo sděleno, že moje objednávka byla stornovány na základě zjevné chyby, která je v souladu s obchodními podmínkami obchodu CZC.cz.Po další e-mailové korespondenci s zákaznickou linka ,kde uznali chybu,ale zboží odmítli dodat bych ze strany obchodníka očekával alespoň snahu o kompenzaci.

- Vzhledem k probíhající kampani, kde se objevují výrazy jako „výprodej startuje“, „slevy až 80 %“, „níž už to nejde“ a podobně a vzhledem k tomu, že se na stránkách CZC.cz objevuje zboží i se slevami 95 %, neshledávám na své objednávce nic zvláštního, nic pro co by mně zboží nemělo být v daném termínu a za uvedenou cenu v potvrzovacím emailu dodáno. Ve emailovém vyjádření firma CZC.cz uvádí, že cena nebyla reálná, na svých stránkách ale nadále nabízí zboží s 95% slevou, nabízí tedy tak stále zboží za nereálné ceny a klame zákazníky???


Produkt

Storno objednávky č.4116995115 od společnosti CZC.cz


Požadované řešení

Dodání zboží,anebo kompenzace formou slevy na další nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2017 10:39, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2017 07:35, před 8 lety

Dobrý den pane Regnere,

záležitost konzultujeme s právním zástupcem, vyjádření Vám zašleme na e-mail jakmile věc uzavřeme.

Děkujeme Vám za trpělivost.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2017 09:15, před 8 lety


Jiří Regner

Dobrý den paní Kučerová,
již uběhlo dost času,aby jste učinili nějaký závěr.Očekávám od Vás v nejbližší době vyřešení problému ku prospěchu obou stran(spokojený zákazník a kladná reklama společnosti).S pozdravem J.Regner

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:46, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.