Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Ráda bych si stěžovala na kvalitu brambor zakoupených ve vašem hypermarketu. Jedná se o balené brambory Tesco, varný typ B 2 kg, čárový kod 8594038210248, odrůda Adela Blanické bramborářské s.r.o. Již poněkolikáté se mi stalo, že jsem ze zakoupeného sáčku půlku vyhodila, ať už rovnou, nebo v okrojích. Brambory jsou černé, mají plesnivá očka, max. pro skrmení prasatům.
Tesco brambory 2kg, varný typ B, odrůda Adela Blanické bramborářské s.r.o, čárový kod 8594038210248
představovala bych si důkladnější kontrolu kvality výrobků u dodavatele, Tesco prodává...
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.