Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14336KVALITA ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2017, před 8 lety

Vladimíra Uhlířová

Znění stížnosti

Ráda bych si stěžovala na kvalitu brambor zakoupených ve vašem hypermarketu. Jedná se o balené brambory Tesco, varný typ B 2 kg, čárový kod 8594038210248, odrůda Adela Blanické bramborářské s.r.o. Již poněkolikáté se mi stalo, že jsem ze zakoupeného sáčku půlku vyhodila, ať už rovnou, nebo v okrojích. Brambory jsou černé, mají plesnivá očka, max. pro skrmení prasatům.


Produkt

Tesco brambory 2kg, varný typ B, odrůda Adela Blanické bramborářské s.r.o, čárový kod 8594038210248


Požadované řešení

představovala bych si důkladnější kontrolu kvality výrobků u dodavatele, Tesco prodává...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 11:35, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2017 16:23, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.