Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den prěd 10 dny jsem Vám psala email na vrácení peněz za 2 náramky do dnnešního dne jste nebyli schopni mě peníze vrátit nevim co jste za společnost když penize nejste schopni vratit v garanční době hlavně že si to v televizi propagujete je to velice smutné a podraz na slušné lidi napsali jste mě že je to v řešení což vůbec nechápu nebot když nám pošlete znoží to dvou dnů my to okamžitě zaplatime a vy peníze do 30dnů nejste schopni vrátit určitě nejsem sama důchodkyně kdy je pro nás každá koruna dobrá ctěla jsem to dát dcerám dát jako dárek když byly náramky malé tak jsem je s lítostí musela vrátit koupit něco jiného s tím že mě přijdou peníze od vás zpět je mě to líto že jsem takle naletěla doufám že moji žádost vyřídite jinak budu muset na Vás podat žalobu děkuji Řehánková Helena Baarova 4 Plzen . číslo faktury 16HU131134 KOD NÁRAMKU 6144 2 KS .
VRÁCEN PENĚZ
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. V daném případě však již spotřebitel zboží prodávajícímu odeslal, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti. Pokud však spotřebitel od smlouvy odstoupil v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.