Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28.6.2016mi dcera Michaela Bukovská u Vás zakoupila saduDiana fialová prsten č.55 k narozeninam.Prten mi byl malý tak jsem po domluvě 5.9.2016prsten poslala zpátky k výměně.Do dnešního dne jsem nic NEOBDRZELA.4.10.2016 jsem Vám zaslala dopis a opět nic.13.12.2016 jsem Vám zaslala dopis a náušničky,které byly součástí sady s tím ,aby jste mi vrátily peníze a opět nic. Není možno se s Vámi spojit ani domluvit.Takže nemám ani šperk ani peníze.Tak Děkuji Natalie Příhodová
sadaDIANA
VRACENI PENEZ
|
Tweet |
Prodávající ve svých obchodních podmínkách zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Pokud však spotřebitelka požadovala výměnu či vrácení zboží po uplynutí této lhůty a podnikatel se k výměně dobrovolně zavázal, je samozřejmě i takto ústně uzavřená dohoda o výměně zboží platná se všemi náležitostmi, které si strany sjednaly. Pokud se však prodejce zdráhá uznat svůj slib, může nastat problém jak tento slib prokázat, byl-li poskytnut pouze ústně.
Pokud by však nedošlo k slíbené výměně prstenu, má spotřebitelka nárok na zpětné vydání podnikateli zaslaných věcí, neboť se jedná o její majetek.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.