Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14341Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2017, před 8 lety

Pavlína Nováková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem mobilní telefon GSM Alcatel OT-4024D PIXI FIRST přes internetový obchod dne 19.6.2016. Telefon se začal najednou sám vypínat, párkrát jsem ho zapnula, později se sice zapnul, ale displej přestal zobrazovat, bylo slyšet zapnutí i vyzvánění, ale displej nic nezobrazil, tudíž telefon se nedal ovládat a tak i používat. Poslala jsem telefon na reklamaci, výsledek reklamace zamítnuta z důvodu: telefon zasažen látkou neznámého původu s následnou oxidací systémové desky. Nikdy se telefon nedostal do kontaktu s tekutinou. O jakou látku by mělo jít vůbec netuším. Nedostala jsem k reklamaci ani fotodokumentaci. Požádala jsem reklamační oddělení o dodání fotodokumentace nebo něčeho, na základě čeho reklamaci zamítli a aby mi laskavě sdělili o jakou látku by se mělo například jednat? Odepsali mi, abych se obrátila na autorizovaný servis, že mi poskytnou bližší informace. Adresu servisu neposkytli, nevím, kam se obrátit?


Produkt

GSM Alcatel OT-4024D PIXI FIRST (4), zlatá


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz nebo opravu mob.telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 07:50, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2017 13:48, před 8 lety

Dobrý den paní Nováková.

Je mi líto, že jsme vaši reklamaci nemohli vyřídit k vaší spokojenosti, ale zařízení bylo zasaženou tekutinou. Na toto poškození se záruka nevztahuje . O fotodokumentaci jsem zažádal u autorizovaného servisu (VSP DATA), který diagnostiku prováděl. Jakmile ji obdržím, přepošlu vám ji na email, který máte uvedený v registraci.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2017 18:12, před 8 lety


Pavlína Nováková

Včera mi přišel mail s fotkou oxidace.
Prosím dTest o vyjádření. Žádnou tekutinou telefon zasažen nebyl. Takže dost dobře nechápu, jak mohlo dojít k oxidaci, ale na fotce něco opravdu je.
Děkuji za posouzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 19:30, před 8 lety

Na fotografii, kterou nám spotřebitelka poskytla, je patrná oxidace zařízení. Nepřísluší nám však rozhodnout, jak k oxidaci došlo. Je-li spotřebitelka přesvědčena, že k poškození nemohlo dojít její vinou, bude vhodné obrátit se soudního znalce z oboru a nechat si zpracovat znalecký posudek, který by prokazoval skutečnou povahu poškození.

Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:45, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.