Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem mobilní telefon GSM Alcatel OT-4024D PIXI FIRST přes internetový obchod dne 19.6.2016. Telefon se začal najednou sám vypínat, párkrát jsem ho zapnula, později se sice zapnul, ale displej přestal zobrazovat, bylo slyšet zapnutí i vyzvánění, ale displej nic nezobrazil, tudíž telefon se nedal ovládat a tak i používat. Poslala jsem telefon na reklamaci, výsledek reklamace zamítnuta z důvodu: telefon zasažen látkou neznámého původu s následnou oxidací systémové desky. Nikdy se telefon nedostal do kontaktu s tekutinou. O jakou látku by mělo jít vůbec netuším. Nedostala jsem k reklamaci ani fotodokumentaci. Požádala jsem reklamační oddělení o dodání fotodokumentace nebo něčeho, na základě čeho reklamaci zamítli a aby mi laskavě sdělili o jakou látku by se mělo například jednat? Odepsali mi, abych se obrátila na autorizovaný servis, že mi poskytnou bližší informace. Adresu servisu neposkytli, nevím, kam se obrátit?
GSM Alcatel OT-4024D PIXI FIRST (4), zlatá
Požaduji vrácení peněz nebo opravu mob.telefonu.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Nováková.
Je mi líto, že jsme vaši reklamaci nemohli vyřídit k vaší spokojenosti, ale zařízení bylo zasaženou tekutinou. Na toto poškození se záruka nevztahuje . O fotodokumentaci jsem zažádal u autorizovaného servisu (VSP DATA), který diagnostiku prováděl. Jakmile ji obdržím, přepošlu vám ji na email, který máte uvedený v registraci.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Včera mi přišel mail s fotkou oxidace.
Prosím dTest o vyjádření. Žádnou tekutinou telefon zasažen nebyl. Takže dost dobře nechápu, jak mohlo dojít k oxidaci, ale na fotce něco opravdu je.
Děkuji za posouzení.
Na fotografii, kterou nám spotřebitelka poskytla, je patrná oxidace zařízení. Nepřísluší nám však rozhodnout, jak k oxidaci došlo. Je-li spotřebitelka přesvědčena, že k poškození nemohlo dojít její vinou, bude vhodné obrátit se soudního znalce z oboru a nechat si zpracovat znalecký posudek, který by prokazoval skutečnou povahu poškození.
Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.