Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14342Opakované neuznání reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2017, před 8 lety

Jana Jahorná

Znění stížnosti

Telefon jsem reklamovala již čtyřikrát. Z toho jedna reklamace mi byla uznána. Telefonu běžně vypadává signál. Např. doma jsem naprosto bez signálu a manžel se stejným operátorem má signál plný. Vše jsem řádně nafotila a zaslala opakovaně firmě CZC. Nestává se to pouze u nás doma, ale i v mém zaměstnání i jinde. Stává se i, že telefon ukazuje plný signál, ale nelze z něj telefonovat a hlásí mi chybu, že "mobilní síť je nedostupná" ... Také mi často dojde sms, že se mi někdo snažil dovolat a já byla nedostupná, ale telefon je přitom zapnutý a ukazuje i dostupnost na sítí operátora.

Ráda Vám zašlu mé fotografe a budu Vám velmi vděčna alespoň za názor, zda je vůbec nějaká možnost s tímto něco provést.


Produkt

GSM DOOGEE X5 Pro, 16GB, bílá, sériové číslo: 356446071294073


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 07:46, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2017 13:38, před 8 lety

Dobrý den paní Jahorná.

Pokud závada přetrvává, doporučuji telefon znovu reklamovat. Pokud máte fotodokumentaci (video) problému, můžete ji s telefonem předat a kolegové ji přepošlou do autorizovaného servisu . Pokud je reklamace opakovaně zamítnuta z důvodu neprojevení vady, můžete si nechat vypracovat znalecký posudek, který vadu potvrdí.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2017 18:03, před 8 lety


Jana Jahorná

Dobrý den,

děkuji za informaci. Obrátím se na soudního znalce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:44, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.