Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon jsem reklamovala již čtyřikrát. Z toho jedna reklamace mi byla uznána. Telefonu běžně vypadává signál. Např. doma jsem naprosto bez signálu a manžel se stejným operátorem má signál plný. Vše jsem řádně nafotila a zaslala opakovaně firmě CZC. Nestává se to pouze u nás doma, ale i v mém zaměstnání i jinde. Stává se i, že telefon ukazuje plný signál, ale nelze z něj telefonovat a hlásí mi chybu, že "mobilní síť je nedostupná" ... Také mi často dojde sms, že se mi někdo snažil dovolat a já byla nedostupná, ale telefon je přitom zapnutý a ukazuje i dostupnost na sítí operátora.
Ráda Vám zašlu mé fotografe a budu Vám velmi vděčna alespoň za názor, zda je vůbec nějaká možnost s tímto něco provést.
GSM DOOGEE X5 Pro, 16GB, bílá, sériové číslo: 356446071294073
Prosím o vrácení peněz.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Jahorná.
Pokud závada přetrvává, doporučuji telefon znovu reklamovat. Pokud máte fotodokumentaci (video) problému, můžete ji s telefonem předat a kolegové ji přepošlou do autorizovaného servisu . Pokud je reklamace opakovaně zamítnuta z důvodu neprojevení vady, můžete si nechat vypracovat znalecký posudek, který vadu potvrdí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
děkuji za informaci. Obrátím se na soudního znalce.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.