Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14347Reklamace telefonu land rover discavery v9

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2017, před 8 lety

sabina lacmanova

Znění stížnosti

dobry den chtel bych reklamovat telefon discavery v9 ip68 jelikos jsem si oplachoval tel od necistot a usazenin prachu zbejakeho duvodu se mi dostala voda pod displej zjistil jsem ze semi protaceji dva sroubecky tak si myslim ze to je duvod proc se to stalo jeliko jsem ho dal pod vodu poprve a hned se stala tato chyby jinak jsem byl s tel max spokojeny----- Misto nakupu bylo pres internetovi portal ELECTROSHOCK PLACENO BYLO DOBIRKOU OD SPOLECNOSTI DPD Havarie telefonu se stala dnes 15.1.2017 okolo 22hod a 20min vecer s pozdravem lacmanova sabina


Produkt

kod telefonu je 287/ORA barva oranzova nazev tel je discavery v9 ip68 land rover vyrobni cislo je gsm/wcdma imei 355236030378658 druhe imei je 355236030378666 snad bude stacit


Požadované řešení

pozadovane reseni....oprava telefonu popripade vymena urcite nechci tel vratit jak uzjsem uvedla jsme spokojena s produktem a nechci ho vratit ani zadnou slevu jen spravne reseni a to jakjsem zhora uvrdla oprava nebo vymena za jiny ale stejny modeldiscavery v9 ip68 land rover dekuji s pozdravem lacmanova sabina


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 06:45, před 8 lety

Dle § 2170 občanského zákoníku právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující vadu sám způsobil. Pokud bylo zboží poškozeno spotřebitelem, není za takovou vadu odpovědný prodávající. Jiné vady na zboží je však možné reklamovat a prodávající za ně odpovídá.

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od převzetí zboží, má se za to, že bylo vadné už při koupi. Důkaz opaku musí provést prodávající. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2017 13:23, před 8 lety

Dobrý den , na základě protáčejících a vypadaných šroubků, byla porušena IP68 ,tudíž jste měli tel reklamovat zavčasu , bohužel díky netěsnosti jste vystavily výrobek tlaku vody ,která nenávratně poškodila základní desku tel.
V tomto případě se omlouváme ,ale vaše reklamace byla zamítnuta s pozdravem Elektroshock.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2017 05:43, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 20:05, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.