Společnost


Wüstenrot pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1435Neuznaná stížnost - reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2013, před 11 lety

Jana Kuglerová

Znění stížnosti

Pojišťovna vypověděla smlouvu pro neplacení. Údajně dlužnou částku po mě začala vymáhat firma Transcom. Kontrolou dokladů jsem zjistila, že pracovnice, která se mnou sepisovala smlouvu o pojištění mého vozidla, špatně uvedla počátek smlouvy. Došlo k souběhu pojištění (celé čtvrtletí) u dvou pojišťoven. Na doporučený dopis nereagovali. Když jsem vyřízení urgovala telefonicky, tak tvrdili, že dopis neobdrželi. Dnes mi přišla odpověď mailem - po více jak měsíci "Duplicita pojištění není ze zákona vyloučena".


Produkt

zákonné pojištění automobilu


Požadované řešení

Akceptování chyby zaměstnankyně, zrušení výpovědi. Vrácení ( nebo započet s dalším pojištěním ) celé částky, kterou jsem byla nucena zaplatit firmě Transcom.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 15:56, před 11 lety

V takovém případě je určující, co je ve smlouvě. Ze zákona není vyloučeno mít dvě sjednaná povinná ručení najednou, ale je to zbytečné. Vzhledem k tomu, že dle nám dostupných informací došlo k pochybení zaměstnance společnosti, odpovídá tak za škodu, která byla způsobena. Zároveň bude nutné takové pochybení prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 14:06, před 11 lety

Bohužel se společnost Wüstenrot pojišťovna a.s. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.6.2014 14:06, před 11 lety


Jana Kuglerová

Hodnocení: