Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při práci na google na mobilu OS android mi vyskočilo okno s nabídkou cleaneru, stránku jsem se snažila vrátit zpět, ale došlo k okamžitému přesměrování na bránu SMS a odeslání 99,-Kč formou SMS. Přišla potvrzující zpráva, že jsem si zakoupila cleaner, s možností stažení / tuto stránku jsem nezkoušela /a vytištění účtenky na webu, která nefunguje. Snažila jsem se dovolat i na pevnou linku firmy... ale nefunkční
cleaner pro android
vrátit peníze a neobtěžovat lidi..
|
Tweet |
Jednání obchodníka popsané spotřebitelkou by mohlo naplňovat znaky nekalé obchodní praktiky. Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí a to až do výše 5 000 000,- Kč. Bylo by tedy vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Pavlisová,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.