Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 13.1.2007 jsem zakoupil v uvedené prodejně TAB 2 A10-30. Po jeho nastavení jsem ho uzamkl gestem. Nevylučuji, že jsem se zmýlil při následné otevírání tabletu. Byl zablokován na Internetu jsem vyhledal postup přímo pro tuto značku tabletu (Lenovo). Zde jsem však neuspěl (vše totiž bylo v čínštině, korejštině nebo snad japonštině včetně zvukového záznamu). Dne 16.1 2017 jsem v prodejně žádal o odblokování, vynechám-li nechutné jednání logistika, který mi řekl, že jsem tablet zničil a tudíž musím za jeho odblokování a diagnostiku zaplatit 1500,- Kč, nemohu vynechat, že k tabletu nebyl dodán český návod k použití! Bohužel, si nevzpomínám čím mi tento "logistik" kromě nerudného chování byl nápomocen při řešení tohoto problému.
Jedná se o tablet Lenovo TAB 2 A10-30, VČ, IMEI/sn : HAOPT990, LV-10,1"/2G/16G/An5,1/blue
Odblokování a omluva "Logistika"
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den, pane Paluši,
dovolte mi touto cestou reagovat na Váš podnět týkající se reklamace tabletu na vyškovské pobočce OKAY.
Je mi velice líto že došlo k tomuto nedorozumění a upřímně se jménem naší společnosti omlouvám se za nevhodné chování logistika. Tuto personální otázku si interně dořeší příslušní nadřízení tak, aby k podobné situaci již znovu nedošlo.
Situaci s tabletem můžeme řešit následujícím způsobem: jelikož se jedná o nový výrobek, tedy v záruční době, není v naší kompetenci do výrobku jakýmkoliv způsobem zasahovat. Proto je nutné tento výrobek zaslat do autorizovaného servisu, kde se provede odborné odblokování Vašeho tabletu.
Zvu Vás tedy tímto k návštěvě prodejny OKAY 1040 Vyškov, kde s Vámi kolegové vyřeší celou situaci k Vaší spokojenosti. V případě jakýchkoli dotazů neváhejte kontaktovat přímo vedoucího prodejny, p. Hanuše, na čísle 728 311 728.
Věřím, že společně vše dořešíme ku spokojenosti obou stran a podaří se nám přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Fendrichová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Hodnocení:
Komentář: Děkuji oběma zainteresovaným stranám za seriozní přístupy k řešení mého problému.