Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#14364Odblokování tabletu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2017, před 8 lety

Miloslav Paluš

Znění stížnosti

Dne 13.1.2007 jsem zakoupil v uvedené prodejně TAB 2 A10-30. Po jeho nastavení jsem ho uzamkl gestem. Nevylučuji, že jsem se zmýlil při následné otevírání tabletu. Byl zablokován na Internetu jsem vyhledal postup přímo pro tuto značku tabletu (Lenovo). Zde jsem však neuspěl (vše totiž bylo v čínštině, korejštině nebo snad japonštině včetně zvukového záznamu). Dne 16.1 2017 jsem v prodejně žádal o odblokování, vynechám-li nechutné jednání logistika, který mi řekl, že jsem tablet zničil a tudíž musím za jeho odblokování a diagnostiku zaplatit 1500,- Kč, nemohu vynechat, že k tabletu nebyl dodán český návod k použití! Bohužel, si nevzpomínám čím mi tento "logistik" kromě nerudného chování byl nápomocen při řešení tohoto problému.


Produkt

Jedná se o tablet Lenovo TAB 2 A10-30, VČ, IMEI/sn : HAOPT990, LV-10,1"/2G/16G/An5,1/blue


Požadované řešení

Odblokování a omluva "Logistika"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2017 05:37, před 8 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2017 17:01, před 8 lety

Dobrý den, pane Paluši,

dovolte mi touto cestou reagovat na Váš podnět týkající se reklamace tabletu na vyškovské pobočce OKAY.

Je mi velice líto že došlo k tomuto nedorozumění a upřímně se jménem naší společnosti omlouvám se za nevhodné chování logistika. Tuto personální otázku si interně dořeší příslušní nadřízení tak, aby k podobné situaci již znovu nedošlo.
Situaci s tabletem můžeme řešit následujícím způsobem: jelikož se jedná o nový výrobek, tedy v záruční době, není v naší kompetenci do výrobku jakýmkoliv způsobem zasahovat. Proto je nutné tento výrobek zaslat do autorizovaného servisu, kde se provede odborné odblokování Vašeho tabletu.
Zvu Vás tedy tímto k návštěvě prodejny OKAY 1040 Vyškov, kde s Vámi kolegové vyřeší celou situaci k Vaší spokojenosti. V případě jakýchkoli dotazů neváhejte kontaktovat přímo vedoucího prodejny, p. Hanuše, na čísle 728 311 728.

Věřím, že společně vše dořešíme ku spokojenosti obou stran a podaří se nám přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Fendrichová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.1.2017 18:49, před 8 lety


Miloslav Paluš

Hodnocení:

Komentář: Děkuji oběma zainteresovaným stranám za seriozní přístupy k řešení mého problému.