Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci jsem objednal a následně zaplatil zboží nabízené na tomto eshopu, bohužel dorazilo jiné zboží v nižší kvalitě a ceně. Proto jsem se eshop pokoušel kontaktovat telefonicky, ale ani po několikátém pokusu, telefon nikdo nezvedl. Na email s reklamací nikdo nereaguje.
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Bylo-li zasláno jiné zboží, než které bylo předmětem kupní smlouvy, jedná se o vadu a spotřebitel může uplatnit reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Nepřijme-li prodávající zboží k reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.