Společnost


Dana Ferklová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14377Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2017, před 8 lety

Ronald Greissler

Znění stížnosti

Obracím se na Vás ve věci odmítnuté reklamace taneční obuvi KUDA 486 stříbro vel. 41.
Obuv byla reklamována pro odírání řemínku v upínání u dírek a to již po prvním nošení.
Obuv byla zakoupena 30.1.2015 v prodejně v Praze a již v únoru byla poprvé reklamována pro danou vadu společně s jinou vadou.
V první reklamaci opravil prodejce druhou vadu (špatnou patu), ale k vadě řemínků se nevyjádřili.

Podruhé byla obuv opět pro stejnou vadu reklamována 28.6.2016. Mezitím nebyla obuv téměř používána, což dokazuje i stav obuvi.
Druhá reklamace byla ze strany prodejce zamítnuta s odůvodněním: „běžné opotřebení pásku“. Boty pak ležely nepoužívané a bohužel řeším tuto situaci opět až teď po téměř dvou letech od zakoupení. Prodejce stále trvá na tom, že vada vznikla opotřebením. Ze stavu zbytku obuvi však lze poznat, že obuv byla velmi málo používána a že opotřebení/poškození řemínku neodpovídá opotřebení zbytku obuvi


Produkt

Taneční obuvi KUDA 486 stříbro vel. 41.


Požadované řešení

Požaduji buď opravu obuvi/řemínků tak, aby se vada již neobjevila nebo navrácení peněz. Přistoupil bych také na dohodu s vrácením poměrné části, nicméně stále trvám na tom, že obuv byla velmi málo využívána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 15:56, před 8 lety

Reklamovat není možné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Bude tedy záležet na povaze opotřebení. Pokud poškození věci vzniklo kvůli vadnému materiálu, je za tuto vadu odpovědný prodávající.

Jelikož od převzetí věci uplynulo více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 09:45, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.