Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#14378Neoprávněné vyžadování platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2017, před 8 lety

Zina Petříková

Znění stížnosti

Telefonická nabídka jednorázového odběru zboží (jedno platíčko potravinového doplňku) údajně za cenu poštovného, poté zasílání složenky na úhradu zboží, nyní vyhrožování vymáhací firmou!!!


Požadované řešení

ukončení obtěžování ze strany firmy Helvetia


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 16:06, před 8 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitelka povinna plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitelka od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila tuto povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 16:15, před 8 lety

Dobrý den,

s paní Petříkovou komunikujeme emailem. Dne 19.7.2016 zasílání rušila emailem a my jsme zasílání obratem ukončili, bohužel dne 3.7.2016 byla vyexpedována ještě jedna pravidelná zásilka, kterou paní Petříková mohla buď uhradit nebo vrátit zpět. Zaslali jsme celkem pět upomínek - bohužel bez reakce.

Paní Petříková s námi začala komunikovat až po obdržení upomínky od společnosti Creditexpress (chci upozornit, že jsme zasílali i my upomínky na stejnou adresu jak Creditexpress).

Kdyby se s námi paní Petříková dříve spojila, mohli jsme vše dořešit. Objednávkový hovor necháváme dohledat a bude následně paní Petříkové zaslán na email.

Pokud můžeme z naší strany udělat nějaký ústupek a vyhovět, nabízíme úhradu 358 Kč - tedy pouze naše poplatky za naší administrativu navíc spojenou s vymáháním pohledávky. Poplatky, které si účtuje společnost Creditexpress by byly stornovány.

Žádáme spotřebitelku, aby se vyjádřila k našemu návrhu. Popř. i informovala z jakého důvodu se neozvala ohledně druhé pravidelné zásilky.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 06:21, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2017 05:47, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.