Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.02.2013 jsem k Vám zasílala na reklamaci „Můj první dětský tablet“, zakoupený 7.2.2013 (faktura 201200552). Děkuji za vyřešení reklamace. Příště prosím o uvedení, zda byl tablet vyměněn či opraven. Děkuji. Při zasílání reklamace k Vám jsem současně žádala o vrácení nákladů na poštovné spojené s reklamací v částce 37,- Kč na můj bankovní účet. Peníze do dnešního dne nepřišly, i když jsem o ně žádala už v emailu 29.3.2013, na který jsem nedostala žádnou reakci.
faktura č. 201200552 ze dne 07.02.2013, výrobek „Můj první dětský tablet“ (Obj.kód: 2328)
Žádám o vrácení peněz za poštovné, omluvu za to, že nebylo na můj email reagováno a žádám, aby k reklamacím byl přikládán dopis s informací o způsobu vyřešení reklamace.
|
Tweet |
Dle §598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Nutnými náklady se rozumí náklady nezbytně nutně vynaložené, to znamená takové náklady, bez jejichž vynaložení by kupující právo nemohl uplatnit.
Subjekt Vacek Robert se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.