Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#14380Neoprávěné naúčtování poplatku před dodávkami energie

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2017, před 8 lety

Jiří Zbořil

Znění stížnosti

Dobrý den.Po neuváženém podpisu smlouvy s podomným prodejcem od COmFORT+ENERGY 21.6.2016 jsem obdržel dar žárovky k tomu smlouvu o odstoupení.Když jsem se prodejce zeptal že si to rozmyslím a že odstoupím tak mě řekl že stačí tu smlouvu vyplnit přiložit k ŽÁROVKÁM a poslat zpátky na COMFORT+ENERGY do 30dnů A TÍM VŠE KONČÍ to jsem 21.7.2016 udělal.to že ta smlouva platí pro žárovky to prostě ZAPŘEL!!!!!!Že se mají podat dvě výpovědi jsem netušil to jsem se dověděl později tak 22.12.2016 jsem poslal písemně že odstupuji od smlouvy jako celkové,a přestože že jsem žádnou energii od COMFORT+ENERGY neodebíral protože má smlouva se stávajcím dodavatelem končila 31.12.2016 Tak mě 27.12.2016 odpověděli že jsem porušil VOP a naúčtovali si jakýsi DEAKTIVAČNÍ POPLATEK 6.050kč který jsem zaplatil...Nyní vím že jsem udělal chybu. Proto vás touto cestou prosím o POMOC???Na vašich stránkách jsem četl že tento poplatek nesmí vymáhán pokud nebyly zahájeny dodávky energie.....VTrutnově je tento podomný prodej vyhláškou ZAKÁZANÝ!!! Děkuji za odpověd Zbořil Jiří Bož. Němcové 382 Trutnov 54101


Požadované řešení

Vrácení deaktivačního poplatku ukončení smlouvy...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2017 16:22, před 8 lety

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Společnost nesmí účtovat žádný poplatek, pokud byla smlouva vypovězena před zahájením dodávek energií. Dle § 11 odst. 3 energetického zákona je smlouvu možné bezplatně vypovědět ve lhůtě 15 dní od zahájení dodávek. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Podle názoru, který zastáváme my i Energetický regulační úřad (www.eru.cz/documents/10540/463096/VKS_10_2016.pdf/19571b95-7b82-4e05-abe4-39d96983ca9e), je dle § 11a odst. 3 energetického zákona možné smlouvu vypovědět i před zahájením dodávek (bylo by absurdní, pokud by spotřebitel musel čekat, než jí společnost začne dodávat elektřinu nebo plyn). Po uplynutí výpovědní doby se závazek ruší a společnost nemůže s takovýmto ukončením spojovat žádnou sankci.

Pokud spotřebitel poplatek reklamoval, ale společnost reklamaci zamítla, bude vhodné se obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.3.2017 10:09, před 8 lety

Vážený pane Zbořile,

dovolujeme si Vás informovat, že odstoupení od Kupní smlouvy se vztahuje pouze ke Kupní smlouvě, která byla sjednána na balení LED žárovky.

Písemné odstoupení od Sdružené Smlouvy na dodávky elektřiny a zemního plynu, které je možné, dle energetického zákona, doručit dodavateli do 14 dnů od data sepsání smlouvy, nebylo v této lhůtě do naší společnosti doručeno.

Dne 23.12.2016 jsme přijali písemné odstoupení od Smlouvy č. CMA50129112 s odvoláním plné moci. S ohledem na uvedené skutečnosti byla naše společnost nucena vystavit smluvní poplatek z důvodu porušení Všeobecných obchodních podmínek, které jsou nedílnou součástí Smlouvy.

Každý z případných „výpovědních“ důvodů má svoje konsekvence a s každým z nich jsou spojené jiné právní důsledky, a proto je důležité, aby ten, kdo jedná v postavení strany Smlouvu ukončující, jednal určitě, srozumitelně a náležitě specifikoval důvod, pro který chce smluvní vztah ukončit, nebo který z výše uvedených způsobů ukončení uplatňuje.

V souladu s ustanoveními energetického zákona ve spojení s občanským zákoníkem, máte nárok na podání:

-odstoupení od Smlouvy a to ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření,
-anebo výpovědi od Smlouvy a to ve lhůtě 15 dnů ode dne zahájení dodávek.

Naše společnost celou situaci zvážila a rozhodla se celý případ uzavřít především k Vaší spokojenosti. Zmíněný poplatek ve výši 6050 Kč bude z naší strany zrušen a finanční prostředky Vám budou vráceny v nejbližším možném termínu.

Doufám, že celý požadavek tak bude vyřešen především k Vaší spokojenosti.

V případě dalších požadavků nás neváhejte znovu kontaktovat.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.3.2017 08:42, před 8 lety


Jiří Zbořil

Hodnocení:

Komentář: Firma vyhřešila stížnost k mé spokojenosti, poplatek mi bude vrácen