Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22.11.2016 jsem zakoupil na prodejně v Rakovníku telefon zn. Prestigio. Po dvou dnech se odpojil sám od wi-fi sítě na naší adrese a už spojení nenavázal. Na jiných místech se normálně připojí . Telefon jsem 3.1.2017 reklamoval a požadoval o přehrátí softwaru . Ovšem po 14 dnech telefon vrátili že je vše OK ,není to pravda telefon byl pouze vyzkoušen a konstatováno že lze připojit. To však víme taky , u nás doma to tak není stále nefunkčí . Odvezl jsem tedy telefon zpět na prodejnu a odtamtud mě vyhnali ať si to zařídím doma jak chci , do další reklamace mi telefon nevzali . Ač jsem zdělil že tento telefon nechci , požaduji jiný nebo vrácení peněz . Děkuji Mrázek
telefon zn. Prestigio GRACE Q5
Vrácení peněz pro nedůvěru ve zboží a chování při podání reklamace Mrázek
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Dobrý den, pane Mrázku,
reaguji na Váš podnět týkající se reklamace mobilního telefonu zn. Prestigio.
Náš reklamační specialista se situací pečlivě zabýval a prověřil reklamaci jak ve spolupráci s rakovnickou prodejnou, tak s autorizovaným servisem, kde byl Váš telefon posuzován.
Pod číslem reklamace 1086/17010006 jste reklamoval vadu výrobku P5506DUOBLUE: „Telefon má problém s wi-fi. U zákazníka doma se na wi-fi síť nepřipojí. Na jakoukoliv jinou wi-fi síť ano. Nejspíše problém se softwarem.“
Na prodejně jsme Váš telefon vyzkoušeli a v pořádku se připojil na WiFi při přijímání do servisu a stejně tak i po návratu z něj. Vada se bohužel neprojevila ani u nás na prodejně či v servisu. Projevuje se tedy pouze při Vašem domácím připojení.
Na základě těchto skutečností Vám mohu pouze doporučit zkontrolovat, zda doma zadáváte správné heslo pro připojení do sítě wifi nebo abyste přímo kontaktoval svého poskytovatele internetu, který Vám může pomoci s nastavením.
Pevně věřím, že toto mé vysvětlení přijmete s pochopením a zachováte nám nadále svou přízeň.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: