Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webových stránkách společnosti IncParadise s.r.o. jsem 20.3.2016 zakoupili hru Minecraft - elektronickou licenci/klíč, který byl po internetové platbě ještě téhož dne zaslán na náš e-mail (faktura č. 10003001).
Po cca 8 měsících bezproblémového užívání nám Minecraft spadl do režimu DEMO a i přes to, že máme aktivní účet u Mojang nelze vrátit zpět do plné verze.
14.12.2016 jsme se situaci rozhodli řešit formou reklamace.
Zaslali jsme Výše uvedené firmě e-mail, na který nám bylo odpovězeno následující "Demo verzi tam máte z důvodu jelikož nejste přihlášen bud do Mojangu nebo ještě jedna věc kde musíte být přihlášen." Odpovědeli jsme, že do Mojangu přihlášení jsme. Bylo nám odpovězeno ať se obrátíme na Mojang (veškerá komunikace 14.12.2016.
Dne 18.12.2016 jsme odpovědeli výše uvedené společnosti IncParadise s.r.o., že reklamujeme nefunkčnost software u nich a dne 21.12.2016 nám bylo odpovězeno: "Bohužel nelze reklamovat hru kterou jste použival několik měsíců, pokud se s tím něco stalo bude chyba v Mojangu tudíž na straně Minecraftu. Je možné že jste byl celou dobu přihlášen automaticky na stránce Minecraftu a šlo Vám to 8 měsíců. Pokud se opravoval počítač nebo mazala historie tak jste se automaticky už nepřihlásil do Minecraftu z toho důvodu Vám to píše DEMO."
Vrácení kupní ceny/zaslání nového aktivačního klíče.
|
Tweet |
Prodávající (nikoliv výrobce) odpovídá spotřebiteli, že zboží (i PC hra) má při převzetí vlastnosti, které byly sjednány. Pokud se v době 24 měsíců od převzetí objeví vada (zboží není v souladu se smlouvou), může spotřebitel uplatnit reklamaci a žádat nápravu. Podle § 2169 občanského zákoníku může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Právo na dodání nové věci má ale spotřebitel pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné (zejména, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu). Nejde-li vadu odstranit výše uvedenými způsoby, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedeného může spotřebitel požadovat i přiměřenou slevu.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, musí spotřebiteli řádně zdůvodnit, proč tak učinil. Nesouhlasí-li spotřebitel s důvody zamítnutí, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.