Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den..ma situace je takova..prestehovala jsem se z Varnsdorfu do obce Dolni Podluzi..zridila jsem si na poste Varnsdorf odnos ktery jsem vyuzivala xx let..nyni cca pul roku jsem si odnos z varnsdorfske posty prehlasila na odnos k mistu bydliste do Dolniho Podluzi..problem je v tom,ze jiz po 4 ci pate se stalo,ze mi nebyla slozenka ktera mi chodi pravidelne kazdy mesic dorucena do odnosu..pokazde jsem to resila s nasi pani postackou ktera ochotne volala do Varnsdorfu kde ji sdelili ano slozenka tu je..takze samozrejme sla nasledujici den do odnosu..jelikoz nechodi pravidelne na urcity den v mesici tudiz nevim jak dlouho je tam zapomenuta ci den dva..stiznost podavam z duvodu jelikoz to neni poprve co se to stalo..stale jsem jen bubakovala ale nyni jsem se uz rozhodla se o tom zminit a doufam,ze probehne nejake vyjadreni a naprava jinak budu muset podstoupit tuto vec jeste nekde vyse kde se stim budou zabyvat...dekuji Blahova Jana
Nezapomeňte, že nejasnost ohledně požadovaného řešení může vzbudit dojem, že si prostě jenom chcete postěžovat – a podle toho také celý případ může dopadnout...
Rozhodne si nechci jen postezovat ale chci docilit aby Česka posta Varnsdorf si toto ohlidala a aby tim byla obeznamena..
|
Tweet |
Pokud není sjednaná služba řádně poskytována, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman