Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#14388Chybějící příslušenství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2017, před 8 lety

Jan Fuit

Znění stížnosti

V prosinci 2016 jsem si v MALL.CZ zakoupil přímotopný plynový ohřívač HECHT 3015, u kterého bylo v popisu uvedeno, že součástí balení je i 1,5m hadice a regulátor. Toto součástí nebylo.

Napsal jsem 31.12.2016 na Mall, že příslušenství chybí, 5.1. mi přišel potvrzovací mail, že zjistí více informací. Teď jsem se připomněl, jak to s reklamací vypadá, tak mi sdělili, že toto příslušenství není součástí balení (byť na webu se stále tvrdil opak). Požadoval jsem tedy úměrnou slevu ze zboží a nebo dodat chybějící příslušenství. Byla mi nabídnuta sleva 250Kč na příští nákup.
Upřimně, po této zkušenosti pochybuju o mém dalším nákupu, a přikládněl bych se spíše k dodání chybějícího příslušenství, nebo adekvátní slevě z nákupu (nikoliv v podobě poukázky na příští nákup.


Produkt

HECHT 3015, plynový přímotop


Požadované řešení

Dodání chybějícího příslušenství, nebo adekvátní slevu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 10:20, před 8 lety

Nebylo-li dodáno kompletní zboží (množství zboží neodpovídá nabídce prodávajícího), jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící kus v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.

Po vyřízení oprávněné reklamace má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 11:34, před 8 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o svůj komentář.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.1.2017 19:27, před 8 lety


Jan Fuit

Hodnocení:

Komentář: již se mi ozvali z MALLu, nakonec opravdu poskytli slevu na zboží v adekvátní výši (cena nového regulátoru a hadice).

Díky za pomoc.