Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byli jsme s pritelkyni v nedeli vecer v Harfe v saunovem centru, ale nedoporucoval bych to dale - hned na recepci jsme chvili cekali, ackoliv jsme tam byli sami, pote pan hned pri zaloze podotknul, ze mi teda tu tisicovku vezme, ale ze mame mit 2x200 Kc :)) usmevny.
Dal absolutne zadny znaceni nebo sipky, kde co je. Vevnitr je to chudy, olamany lehatka ze dreva, vypusteny umely kanaly mezi pruchody do saun, zapachajici para s neodtekajici vodou u dveri, ktere se spatne zaviraji - nelze poznat, jsou-li zavrene nebo nedovrene. Dvakrat po sobe jsme sledovali, jak lide, kteri vesli dovnitr je nedovreli.
Na baru zadne menu ani cedulka, co ze to nabizi. A pak se ani nezeptal, kdyz jsem tam pred postaval a hledal cedulky.
Dvere u baru jsou rovnou ven do nakupaku, taky zadna slava - navic tam porad lezl pan recepcni a nechaval otevreno.
Sauny vicemene prijatelne, az na lacine udelane sezeni - drevo neni festovni a vrze.
Sem uz nikdy :-) za 235 Kc na 90 min zapomente kamaradi :))
zborit
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud nemůže poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jedná se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by tak měl možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud se spotřebitel rozhodl čerpat služby ve snížené kvalitě, měl by při reklamaci služeb nárok na přiměřenou slevu z ceny.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.