Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 12. 11. 2016 jsem z důvodu nefunkční GPS reklamoval mobilní telefon Microsoft Lumia 535 DualSim, který jsem koupil 8. 4. 2015 za 3 290 Kč. Reklamace je vedena pod číslem RE16064783.
O měsíc později, tj. 12. 12. 2016 mi z CZC.cz přišel e-mailem opravný daňový doklad (dobropis) č. 1616074248 na částku 3 290 Kč.
Vyplněný a podepsaný dobropis jsem odeslal doporučeně 13. 12. 2016 na adresu firmy CZC.cz. Podle záznamu České pošty jim byl dobropis doručen 14.12.2016 (RR290953391CZ).
Protože mi od CZC.cz peníze nepřišly ani k 09.01.2017, začal jsem zjišťovat, kde se celá záležitost zastavila.
V minulém týdnu jsem do CZC.cz 3x volal. Vždy jsem se od operátorů dozvěděl, že u reklamace nemají zaškrtnuto, že zboží bylo vráceno kompletní, tj. s příslušenstvím. Moje odpověď vždy byla, že veškeré příslušenství (nabíječku; datový kabel k telefonu nebyl) jsem přiložil k telefonu při předání na reklamaci. Na toto mi slíbili, že se na to znovu podívají a ozvou se.
Jelikož se mi za více než týden nikdo z CZC.cz neozval, volím tento způsob řešení. Nevím už, co pro to mám udělat víc.
Jestliže na reklamačním protokolu stojí, že je reklamace uznána a vyřízení proběhne formou vrácení peněz, navíc bez jakékoliv poznámky o nekompletnosti reklamovaného zboží, tak mi přijde hodně zvláštní, že mi CZC.cz drží celou dobropisovanou částku kvůli "chybějícímu příslušenství", o kterém se dozvím až z hovoru s operátorem firmy. Ono mi přijde zvláštní už jenom to, že "chybějící příslušenství" se dohledává až po vystavení dobropisu.
Doufám v brzkou reakci firmy CZC.cz a dořešení mé reklamace.
S pozdravem
Pavel Kunt
Microsoft Lumia 535 DualSim
Proplacení dobropisované částky.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den.
Dle reklamačního protokolu, který byl Vámi podepsán na prodejně, při předání telefonu do reklamace nebylo součástí žádné příslušenství.
Informaci o chybějícím příslušenství, jste obdržel v emailu, ve kterém vám byl zaslán dobropis, tedy 12.12.2016 v těle emailu.
Nicméně v rámci dobrých vztahů nastavuji dobropis na proplacení i když jak uvádím výše, dle protokolu žádné příslušenství nebylo součástí reklamace.
Peníze by Vám na Váš účet měli dorazit během pár dní.
S pozdravem Novosad Milan.
Vedoucí reklamačního oddělení Příbram.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, pane Novosade,
máte pravdu, že v těle e-mailu, který jsem dostal je věta: "Platba bude v plné výši proplacena po dodání veškerého zbývajícího příslušenství, které nebylo dodáno se zbožím do reklamace." Tuto větu jsem při čtení e-mailu úplně přešel, protože jsem byl přesvědčený o tom, že se jedná o obecný, automaticky generovaný e-mail. A protože jsem Vám veškeré příslušenství (nabíječku) zaslal hned v první fázi reklamace (a za tím si stojím), nabyl jsem dojmu, že se mě to už netýká.
A ano, máte pravdu, že jsem podepsal reklamační protokol, v kterém není uvedeno žádné příslušenství, pouze typ telefonu. Jenže úplně stejné údaje jako na reklamačním protokolu jsou i na faktuře od vás. Z toho důvodu jsem v tom neviděl žádný problém. Navíc elektroniku jsem reklamoval poprvé v životě. Jestli by o těchto "specialitách" měl být někdo obeznámen, pak jsou to pracovníci na vašich pobočkách, kteří přebírají reklamované zboží.
Když jsem si prohlédl portál vasestiznosti.cz, zjistil jsem, že nejsem jediný, kdo měl problém s nedodaným příslušenstvím.
Nezlobte se na mě, ale jestli chcete, aby to fungovalo bezproblémově na obou stranách, měli byste na vystavených dokladech uvádět, že součástí kupovaného zboží je i to a to příslušenství (u telefonu např. nabíječka, datový kabel, sluchátka), aby bylo možné to při případné reklamaci s něčím zkontrolovat.
Jinak Vám děkuji za rychlé vyřízení záležitosti, kterou tímto považuji za uzavřenou.
A děkuji dTestu za to, že dává spotřebitelům možnost komunikovat s prodejci takto efektivním způsobem.
S pozdravem
Pavel Kunt