Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
opakovaně jsem nespokojen s doručováním zásilek PPL, ačkoliv jsem jejich smluvním partnerem. Dne 17.1.2017 jsem obdržel v 11:25 SMS zprávu s následujícím textem: Dobrý den, dnes Vám budu doručovat mezi 8-18 doručovat balík 25513000587 bez dobírky. Pokud Vám čas nevyhovuje volejte 608 220 686 Sindler PPL.
Celý den jsem marně čekal na doručení zásilky kterou jsem si objednal a tato společnost bude chtít její úhradu v následující fakturaci za měsíc leden 2017...
Po 16:00 jsem kontaktoval jak ono zmíněné číslo na řidiče-marně nikdo nebral, tak jak na jejich Zákaznické lince, kde mi bylo sděleno, že zásilka je doručována...Termín jejího doručení mi však operátorka nebyla schopna sdělit.
Vypravil jsem se tedy v 19:00 na jejich depo do Praha 10 - Malešic, kde jak v předešlých případech balík bude ležet, bez toho, aniž by se jej někdo z jejich řidičů pokoušel doručovat.
Zde jsem po sdělení svého čísla zásilky balík č. 25513000587 obdržel a vzápětí dostal i další SMS zprávu v 19:20 "Dobrý den, vaši zásilku 25513000587 dnes opětovné doručujeme . Pro připadnou změnu data nebo místa doručení jdete na www.pplbalik.cz. Kod EE485D18A. PPL.. mimo jiné mi přišly i následující e-maily..:
support@ppl.cz
PPL – Doručení Vaší zásilky
Včera 17. 1. 2017, 18:26:29
Komu: rrozsypal@seznam.cz
Vážený zákazníku,
dnes jsme se Vám poprvé pokusili doručit Vaší zásilku.
Číslo zásilky: 25513000587
Odesílatel: Mgr. Radek Rozsypal
Váha: 13.83 kg
PSČ příjemce: 25073
Protože toto doručení nebylo úspěšné, nabízíme Vám možnost, jak zásilku doručit k Vaší spokojenosti.
Zásilku Vám budeme doručovat znovu následující pracovní den nebo můžete využít možnosti změnit si některé parametry doručení na www.pplbalik.cz, a to do 3:59 hodin.
Svou zásilku si nově můžete nechat doručit do PPL ParcelShopu.
Zde si ji můžete vyzvednout v otevíracích hodinách, kdykoliv se Vám to bude hodit.
Změnu lze provést na www.pplbalik.cz a to do 3:59 nebo na naší zákaznické lince 225 331 500.
V PPL ParcelShopech můžete zásilku i poslat prostřednictvím sítě PPL CZ.
Pokud provedete jakoukoliv změnu dispozice doručení (adresy, časového okna apod.), budeme Vám zásilku doručovat až druhý pracovní den po provedení změny.
V případě, že změníte datum doručení, bude Vám zásilka doručena ve Vámi zvoleném datu. Nejzazší datum doručení je možné zvolit 7 dní od prvního pokusu doručení.
Cestu své zásilky nadále můžete sledovat zde: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=25513000587
Děkujeme, že jste si zvolili naši společnost. Těší nás Vaše důvěra!
Váš tým PPL
Poznámka: tento e-mail je generován automaticky a není možné na něj odpovídat.
Takže šaškárna bordel...Odmítám platit tuto zásilku...
S pozdravem
Mgr.R.Rozsypal
Doručení balíku adresátovi-zaplacená služba
Nehodlám platit za něco co nebylo realizováno ze strany dodavatele PPL. Očekávám zlepšení služeb a vysvětlení proč např. zásilka z Německa číslo:711093249810 byla na Vašem depu od 8.1.2017, aniž by mne někdo informoval..
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.