Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14401Nedodané zboží a neoprávněné storno objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Miloslav Vinter

Znění stížnosti

Dne 4.1.2017 jsem na eshopu CZC.cz v rámci lednového akčního výprodeje zakoupil mobilní telefon "Huawei P9, Dual Sim, stříbrná", od CZC "188254" kód výrobce "SP-P9DSSOM", který byl uveden jako zlevněný z "15 288 Kč" na "2 580 Kč", tedy o 83%. Objednávka se dokončila i ze strany e-shopu a přišel potvrzující e-mail s tím, ať vyčkám na pokyn pro vyzvednutí zboží na pobočce. S CZC jsem uzavřel kupní smlouvu dle jejich obchodních podmínek, Další den byla objednávka ze strany CZC.cz zrušena a přišel e-mail ze zákaznického centra, že objednávka byla zrušena z důvodu chyby v systému, odkazem na obchodní podmínky CZC.cz a nařčení, že moje "objednávka byla výlučně učiněna na základě chyby systému". Na tuto zprávu jsem reagoval ve smyslu toho, že nesouhlasím s tímto postupem a trvám na dodání zboží podle platné kupní smlouvy.
Jako zákazník nemám možnost nebo šanci odhadnout, které slevy jsou opravdu platné a které se tváří jako slevy, ať už z důvodu chyby v systémech, nebo úmyslu a klamání zákazníka.
Dočetl jsem se na internetu, že s problémem nejsem sám, jednak byly sníženy ceny i jiných telefonů (stejný model telefonu Huawei v jiné barvě, toho času skladem, Apple Iphone7) a podle internetových diskuzí i jiní zákazníci v tomto období nakoupili, dokonce zaplatili předem a obchodník odmítá zboží dodat. Naopak jednomu zákazníkovi za tuto cenu telefon dodali.
Dál už se mi nedaří obchodníka přimět k rozumné spolupráci, nejen dle občanského zákoníku, ale i podle článku věnovaného na CZC.cz jsem uzavřel platnou kupní smlouvu, přičemž druhá strana nechce svým závazkům dostát. Ačkoliv některému zákazníkovi vyhoví, jinému ne, jak je toto možné?


Produkt

Huawei P9, Dual Sim, stříbrná


Požadované řešení

Dodání zboží dle podmínek v uzavřené kupní smlouvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2017 10:03, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2017 07:26, před 8 lety

Dobrý den pane Vintere,

věc řešíme s naším právním oddělením.

Vyjádření Vám zašleme na Váš e-mail, jakmile to bude možné.

Děkujeme Vám.
Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 08:10, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.2.2017 08:13, před 8 lety


Miloslav Vinter

Dobrý den, boužel ze strany CZC.cz od té doby nepřišla zatím žádná odezva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2017 13:01, před 8 lety

Dobrý den,
v nejbližších dnech byste měl být kontaktován ze strany našeho právního oddělení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2017 05:52, před 8 lety

Opětovně žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.3.2017 07:23, před 8 lety


Miloslav Vinter

Dobrý den, nedostal jsem do e-mailu žádné vyjádření právního oddělení, jak bylo ze strany CZC.cz slíbeno již před dvěma měsíci. Poprosil bych tedy zástupce CZC.cz, ať vyjádření uveřejní rovnou zde, aby si i ostatní zákazníci mohli udělat obrázek o serióznosti společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:24, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.