Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.1.2017 jsem na eshopu CZC.cz v rámci lednového akčního výprodeje zakoupil mobilní telefon "Huawei P9, Dual Sim, stříbrná", od CZC "188254" kód výrobce "SP-P9DSSOM", který byl uveden jako zlevněný z "15 288 Kč" na "2 580 Kč", tedy o 83%. Objednávka se dokončila i ze strany e-shopu a přišel potvrzující e-mail s tím, ať vyčkám na pokyn pro vyzvednutí zboží na pobočce. S CZC jsem uzavřel kupní smlouvu dle jejich obchodních podmínek, Další den byla objednávka ze strany CZC.cz zrušena a přišel e-mail ze zákaznického centra, že objednávka byla zrušena z důvodu chyby v systému, odkazem na obchodní podmínky CZC.cz a nařčení, že moje "objednávka byla výlučně učiněna na základě chyby systému". Na tuto zprávu jsem reagoval ve smyslu toho, že nesouhlasím s tímto postupem a trvám na dodání zboží podle platné kupní smlouvy.
Jako zákazník nemám možnost nebo šanci odhadnout, které slevy jsou opravdu platné a které se tváří jako slevy, ať už z důvodu chyby v systémech, nebo úmyslu a klamání zákazníka.
Dočetl jsem se na internetu, že s problémem nejsem sám, jednak byly sníženy ceny i jiných telefonů (stejný model telefonu Huawei v jiné barvě, toho času skladem, Apple Iphone7) a podle internetových diskuzí i jiní zákazníci v tomto období nakoupili, dokonce zaplatili předem a obchodník odmítá zboží dodat. Naopak jednomu zákazníkovi za tuto cenu telefon dodali.
Dál už se mi nedaří obchodníka přimět k rozumné spolupráci, nejen dle občanského zákoníku, ale i podle článku věnovaného na CZC.cz jsem uzavřel platnou kupní smlouvu, přičemž druhá strana nechce svým závazkům dostát. Ačkoliv některému zákazníkovi vyhoví, jinému ne, jak je toto možné?
Huawei P9, Dual Sim, stříbrná
Dodání zboží dle podmínek v uzavřené kupní smlouvě.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Vintere,
věc řešíme s naším právním oddělením.
Vyjádření Vám zašleme na Váš e-mail, jakmile to bude možné.
Děkujeme Vám.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, boužel ze strany CZC.cz od té doby nepřišla zatím žádná odezva.
Dobrý den,
v nejbližších dnech byste měl být kontaktován ze strany našeho právního oddělení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Opětovně žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, nedostal jsem do e-mailu žádné vyjádření právního oddělení, jak bylo ze strany CZC.cz slíbeno již před dvěma měsíci. Poprosil bych tedy zástupce CZC.cz, ať vyjádření uveřejní rovnou zde, aby si i ostatní zákazníci mohli udělat obrázek o serióznosti společnosti.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.