Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.12.2016 jsem si objednala na slevolandii boty WALKMAXX s protiskluzovou podrážkou vel. 39 a zaplatila je tentýž den společnosti převodem z účtu ve výši 598Kč, dne 23.12. mi tato společnost doručila prostřednictvím pošty boty WALKMAXX s protiskluzovou podrážkou, ale v krabici byla jedna bota vel.39 a jedna bota vel.41, napsala jsem tedy reklamaci a boty poslala dne 28.12.2016 zpět s tím, že si přeji zaslat zpět obě dvě boty ve správné vel.39. Několikrát jsem jim psala i emaily, ale nikdo mne nikdy neodpověděl a reklamaci zatím také nevyřídil.
Luxusní dámská thermo obuv s výklopným hrotem proti smyku a ledu WALKMAXX vel. 39
Chtěla bych buď zaslat boty ve správné vel. 39 nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Prodávající má povinnost přijmout reklamaci (ať už osobně nebo prostřednictvím určeného servisu). Pokud tak neučiní, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitelka přesvědčena, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.