Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#14408Zklamaný zákazník

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Jiří Juklíček

Znění stížnosti

Milý Lídle,

musím se s vámi podělit o o své zklamání:

- nalákán Vaší aktuální nabídkou jsem navštívil vaši prodejnu v Brně na Bayerově ul. s úmyslem zakoupit asijské delikatesy dle týdenního katalogu.
Přivítala mě prázdnota regálů a konstatování, že se prodává do vyprodání zásob. Pochopil jsem poté, pokud nevezmu v pondělí ráno prodejnu útokem, tak si dny příští ani neškrtnu :). Začínám se pomalu, ale jistě orientovat ve Vaši marketingové strategii a budu si muset některý Váš sortiment odříct, stejně tak jako jsem si dávno odřekl nabídku konfekce (malá) a ostatní drahé produkty prodávané v menším množství :).

S pozdravem.

Jiří Juklíček
juklicek@centrum.cz


Požadované řešení

řešení ponechávám na Vašich kvalifikovaných odbornících.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2017 15:57, před 8 lety

Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Není-li to tedy možné, nelze po prodávajícím požadovat dodání zboží.

Něco jiného by bylo, kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby. Takové jednání by mohlo naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2017 16:53, před 8 lety

Hezké odpoledne, pane Juklíčku,

mrzí nás, že jste si na asijských dobrotách nemohl pochutnat. Tyto akce se plánují s velkým časovým předstihem. Snažíme se dodat potřebné množství zboží na prodejny a tím uspokojit i všechny naše zákazníky. Bohužel poptávka a kupní síla se velice liší v jednotlivých regionech republiky a tím i zájem o tyto výrobky. Proto je velmi složité odhadnout přídělové množství na jednotlivé prodejny.

Vaši zpětnou vazbu ohledně nedostatku zboží v brněnské prodejně předáme odpovědným kolegům, kteří jej zohlední při plánování dalších nabídek.

Děkujeme za ni a přejeme Vám příjemný zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2017 20:08, před 8 lety


Jiří Juklíček

Děkuji za Vaše vyjádření a v jeho smyslu omezím své nákupy u fy Lídl na rutinní produkty a přizpůsobím své spotřebitelské chování realitě. Chápu, že obchod se smíšeným zbožím nemůže zajistit plný sortiment v rámci týdenní nabídky. Natož jde-li o prodej z palet a "hrabacích" boxů. Obchodní provoz, merchandising v této oblasti nebývá snadnou marketingovou činností.

Považujte celou stížnost za irelevantní.

S veškerou úctou.

Jiří Juklíček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:23, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.