Společnost


Robert Vacek

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1441Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2013, před 11 lety

Zdeněk Žurek

Znění stížnosti

Část zboží, které mi bylo doručeno nebylo totožné s tím co jsem si objednal. Zboží jsem vrátil číslo baliku BA0107110153X. Dle instrukcí vyplnil reklamační list č.2013000033 a požadoval zboží dle objednávky. Samozřejmě neodpověděl ani na urgence a hraje mrtvého brouka protože peníze už má. Je to zase jeden z podvodníků.


Produkt

Důvod vrácení: Chybně zaslané zboží Název zboží: Přídavné (třetí) brzdové světlo s funkcí svícení, blikání a stroboskopu (Obj.kód: 10104) Číslo faktury: 211300870162 Popis závady: Zboží které jsem dostal má Obj. kod:10105 a není to to zboží které jsem žádal.


Požadované řešení

Zaslat zboží které jsem si objednal nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2013 21:22, před 11 lety

V případě, že dojde k uzavření kupní smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, má spotřebitel právo na odstoupení dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
V případě, že zboží není v souladu s objednávkou, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku.
Dle § 517 občanského zákoníku má nyní dle nám dostupných informací spotřebitel také nárok na odstoupení od kupní smlouvy, protože i přes výzvu k dodání, nebylo zboží dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2014 17:05, před 10 lety

Subjekt Vacek Robert se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.