Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Smart phone Samsung Galaxy Note 4 zakoupen 02/2015 ve Velké Británii jako nový ke smlouvě u společnosti Three UK. 04/2016 můj návrat zpět do České republiky,dohrazeny závazky vůči společnosti Three UK,ukončena smlouva s tím,že telefon mi náleží a mohu si ho převézt s sebou do ČR.
Podzim 2016, září/říjen problémy s telefonem, opakované restartování, vypínání,kontaktován zákaznický servis Samsung Česká republika, zda mají možnost mi pomoci,ikdyž je telefon z Anglie,stále v záruce a mám na něj platný doklad o koupi.Zákaznický servis Samsung sdělil,že to problém nebude a dal mi kontakt na Premiový servis Samsungu nejbližší mému bydlišti,tj Samsung Zákaznícke servisné centrum Brno,Skandinávska 2, 619 00 Brno.Telefon odevzdán,sepsán protokol.Po 2 týdnech sms telefon je připraven k vyzvednutí.Při vyzvednutí sděleno,že telefon není opraven,že není náhradní díl a ani nebude.Doporučují odstoupit od smlouvy.Kontaktován prodejce Three UK,kde sděleno,že nemám smlouvu,tudíž reklamace již spadá přímo na výrobce,tzn.Samsung.Kontaktován Samsung UK,co dělat.Sděleno,že mám záruku EU,tudíž reklamaci řeší Samsung v dané zemi,kde byl mobil dán k reklamaci. Samsung ČR se semnou odmítá bavit a opět odkazuje na prodejce. Nevím co dělat,telefon je již zcela nefunkční,záruka telefonu končí 20/2/2017, jsem zoufalá !
Samsung Galaxy Note 4 (model SM-N910F)
Výměna telefonu za jiný
|
Tweet |
Pokud bylo zboží zakoupeno v zahraničí, bude se právní vztah řídit právním řádem státu, ve kterém bylo zboží pořízeno.
Byla-li sjednána smluvní záruka, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění záruky byly sjednány. Odpovědný za plnění práv zakotvených ve smluvní záruce je však pouze subjekt, který věc spotřebitelce prodal (britský prodávající). Pokud by tedy neplnil subjekt, který má dle smluvní záruky povinnost provést záruční opravu, bude nutné se pro domožení svých práv obrátit na subjekt, který věc spotřebitelce prodal.
Vzhledem k tomu, že zboží bylo zakoupeno v rámci EU, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.