Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jelikož se mi nedaří přihlásit do mého profilu na www.be2.cz přes e-mail pohodovyvztah@post.cz a nemohu tudíž vypnout a celkově deaktivovat profil, tak Vás žádám o pomoc.
Službu jsem považovala jako bezplatnou. Chyba, již jsem obdržela dopis, kde jsem musela vymáhací agentuře intrum justitia zaplatit částku 2.359 Kč. Nemohu si dovolit další náklady s Vaší seznamkou a proto žádám o úplnou deaktivaci mého profilu včetně výmazu veškerých mých osobních údajů.
Věřím, že mi pomůžete, když máte veškeré mé údaje, kterými disponuje již vymáhací agentura.
Výpověď byla zaslána v tomto znění na zakaznickyservis@be2.cz
a potom ve znění na tentýž e-mail:
Vypovězení a ukončení VIP členství na be2 be2 S.a.r.l., zákaznický servis, odstoupení od smlouvy 291Route d´Arlon, L- 1150, Luxemburg, Luxemburg:
Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží: VIP členství poskytnutí následující služby VIP členství
Objednáno dne: 6/2016
Jméno a příjmení: ............. (chybně uvádíte ...............)
Adresa: e-mailová adresa: pohodovyvztah@post.cz (již se na vašich webových stránkách nezobrazuje, nelze použít a získat přístupy)
uživatelské jméno: pohodovyvztah@post.cz
datum získání VIP statusu: 6/2016
podpis: …………………………….. dne: 18.1.2016 v: Země: CZECH REPUBLIC (Česká republika)
Asi: Automatické obnovení poplatku za VIP status profilu (nedostanu se k profilu) nefunkční
Úplné zrušení obnovování poplatku za VIP status profilu a úplné zrušení účtu a vymazání mých osobních údajů z vaší databáze. Případně vrácení části 2 359 Kč (zaplacené vymáhací agentuře) a služeb, které nemají tuto hodnotu. Dle profilu určitě můžete zjistit statistiku využití. Nepřehledné, s nikým si nenapíšete. Společnost se Vás snaží motivovat a dotlačit k zaplacení za nic.
|
Tweet |
Pokud by zkracovala společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doložila, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 8e80133b658d9c99325034a6
Dobrý den, paní Černohorská.
Dle našich záznamů byl uvedený případ vyřešený pres interní komunikaci s Oddělením pohledávek be2. Váš uživatelský profil byl registrovaný prostřednictvím emailové adresy pohoda.radka@seznam.cz (t.j. nikoliv pohodovyvztah@post.cz), automatická prolongace hrazeného VIP statusu byla zrušená a uživatelský profil byl definitivně vymazaný.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.