Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#14411Další oklamaná spotřebitelka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Radka Černohorská

Znění stížnosti

Dobrý den,

jelikož se mi nedaří přihlásit do mého profilu na www.be2.cz přes e-mail pohodovyvztah@post.cz a nemohu tudíž vypnout a celkově deaktivovat profil, tak Vás žádám o pomoc.

Službu jsem považovala jako bezplatnou. Chyba, již jsem obdržela dopis, kde jsem musela vymáhací agentuře intrum justitia zaplatit částku 2.359 Kč. Nemohu si dovolit další náklady s Vaší seznamkou a proto žádám o úplnou deaktivaci mého profilu včetně výmazu veškerých mých osobních údajů.

Věřím, že mi pomůžete, když máte veškeré mé údaje, kterými disponuje již vymáhací agentura.




Výpověď byla zaslána v tomto znění na zakaznickyservis@be2.cz
a potom ve znění na tentýž e-mail:
Vypovězení a ukončení VIP členství na be2 be2 S.a.r.l., zákaznický servis, odstoupení od smlouvy 291Route d´Arlon, L- 1150, Luxemburg, Luxemburg:
Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží: VIP členství poskytnutí následující služby VIP členství
Objednáno dne: 6/2016
Jméno a příjmení: ............. (chybně uvádíte ...............)
Adresa: e-mailová adresa: pohodovyvztah@post.cz (již se na vašich webových stránkách nezobrazuje, nelze použít a získat přístupy)
uživatelské jméno: pohodovyvztah@post.cz
datum získání VIP statusu: 6/2016


podpis: …………………………….. dne: 18.1.2016 v: Země: CZECH REPUBLIC (Česká republika)


Produkt

Asi: Automatické obnovení poplatku za VIP status profilu (nedostanu se k profilu) nefunkční


Požadované řešení

Úplné zrušení obnovování poplatku za VIP status profilu a úplné zrušení účtu a vymazání mých osobních údajů z vaší databáze. Případně vrácení části 2 359 Kč (zaplacené vymáhací agentuře) a služeb, které nemají tuto hodnotu. Dle profilu určitě můžete zjistit statistiku využití. Nepřehledné, s nikým si nenapíšete. Společnost se Vás snaží motivovat a dotlačit k zaplacení za nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2017 17:34, před 8 lety

Pokud by zkracovala společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doložila, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2017 10:02, před 8 lety

ID: 8e80133b658d9c99325034a6


Dobrý den, paní Černohorská.

Dle našich záznamů byl uvedený případ vyřešený pres interní komunikaci s Oddělením pohledávek be2. Váš uživatelský profil byl registrovaný prostřednictvím emailové adresy pohoda.radka@seznam.cz (t.j. nikoliv pohodovyvztah@post.cz), automatická prolongace hrazeného VIP statusu byla zrušená a uživatelský profil byl definitivně vymazaný.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 08:27, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 08:13, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.