Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14412Banka změnila ceník aniž by mě informovala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Tobiáš Vondráček

Znění stížnosti

Banka mi začala nově účtovat poplatky, které dříve neexistovali. Konkrétně za automatickou splátku kreditní karty. Banka tvrdí, že mě o změně informovala emailem. Já jsem však žádný email o této změně nedostal. Banka pochybení odmítá. Já jsem si strhávané částky všiml až po několika měsících, takže jsem ji takto zaplatil několik stovek.


Produkt

Ceník bankovních služeb


Požadované řešení

Byl bych rád, zda je jediným možným arbitrem v tomto případě až soud, nebo mohu na banku podat nějakou jinou oficiální stížnost, aby si banka nemohla tyto manipulace příště dovolit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 14:43, před 8 lety

Podle § 94 zákona o platebním styku má bankovní společnost právo jednostranně změnit rámcovou smlouvu se zákazníkem. Má však ale povinnost o této změně zákazníka informovat nejpozději 2 měsíce před účinností změny. Platí, že zákazník změnu přijal, jestliže změnu neodmítl a bankovní společnost zákazníka informovala o jeho právu smlouvu bezplatně vypovědět s okamžitou účinností.

Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.