Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Banka mi začala nově účtovat poplatky, které dříve neexistovali. Konkrétně za automatickou splátku kreditní karty. Banka tvrdí, že mě o změně informovala emailem. Já jsem však žádný email o této změně nedostal. Banka pochybení odmítá. Já jsem si strhávané částky všiml až po několika měsících, takže jsem ji takto zaplatil několik stovek.
Ceník bankovních služeb
Byl bych rád, zda je jediným možným arbitrem v tomto případě až soud, nebo mohu na banku podat nějakou jinou oficiální stížnost, aby si banka nemohla tyto manipulace příště dovolit.
|
Tweet |
Podle § 94 zákona o platebním styku má bankovní společnost právo jednostranně změnit rámcovou smlouvu se zákazníkem. Má však ale povinnost o této změně zákazníka informovat nejpozději 2 měsíce před účinností změny. Platí, že zákazník změnu přijal, jestliže změnu neodmítl a bankovní společnost zákazníka informovala o jeho právu smlouvu bezplatně vypovědět s okamžitou účinností.
Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.