Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14413Uznané 3 reklamace mobilního telefonu, zamítnutí odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Lenka Kupková

Znění stížnosti

3x reklamovaný mobilní telefon Samsung v autorizovaném servisu Samsung Plaza v období 3 měsíců (2x v říjnu, 1x v prosinci), 3x vyměněna systémová deska, 1x baterka a další,vše v záruční době autorizovaným servisem (= 3 uznané reklamace). Při třetí reklamaci jsem požadovala odstup od smlouvy.
Na telefonu se objevilo celkem 8 vad (1. reklamace = 5 uznaných vad; 2. reklamace = 2 uznané vady; 3. reklamace = 1 uznaná vada - opakovaná z 1. reklamace), 23.12.2016 skončila dvouletá záruka. Vzhledem k tomu, že byl 3x vyměněn stejný díl nevěřím tomu, že se něco dalšího nestane znovu a telefon i investované peníze půjdou vniveč. Telefon je stále u servisu, nevím, zda si ho mám vyzvednout a od 22.1.2017 mi za něj bude účtováno skladné. Pokud se budete mým případem zabývat, prosím nejdříve o zprávu, zda si telefon mám vyzvednout či ho tam nechat. Svůj nesouhlas se zamítnutím odstoupení od smlouvy jsem prostřednictvím emailu sdělila přímo i společnosti Samsung, konečné vyjádření od Samsungu mi přišlo včera - na základě interního šetření společnosti nebylo shledáno žádné pochybení na straně servisu a kroky jsou zcela v souladu s postupy společnosti Samsung. Na základě kompletní diagnostiky bylo potvrzeno, že zařízení podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy nenaplnilo a mé žádosti není možné vyhovět. Prosím o pomoc a radu, zda nárok na odstoupení mám či nemám?


Produkt

Mobilí telefon Samsung G850 Galaxy Alpha


Požadované řešení

Odstup od smlouvy, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 14:55, před 8 lety

Pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). Pokud se vada na věci projevovala pokaždé stejně (např. telefon "zamrzal"), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Prodávající má povinnost spotřebitele informovat o právech z vadného plnění (měl by jej tedy před přijetím zboží k reklamaci poučit, jaká má práva a co může požadovat). Pokud tak neučiní, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který může být pokutován Českou obchodní inspekcí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 16:19, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.