Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V období březen-květen 2016 jsem opakovaně osobně žádal zrušení nepoužívaného čísla a to na stánku Vodafone Plzeň Bory. Opakovaně obsluha i přes zadaný požadavek do systému číslo nezrušila a účtovali si poplatky. Dnes mi zaslali že dlužím 1500,-Kč a vymáhají. Na jiném účtu kde jsem taktéž zrušil čísla si ponechali 834 Kč a nehodlali ( asi zapomněli :-) ) vrátit a to v době vamáhání zmíněného dluhu po společnosti smsPersonalni.cz ič:279 96 492
rušení čísel
Anulování dluhu, který vznikl neschopností zrušit číslo a to po trojtém urgování březen 2016 a dát mi už pokoj :-)
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Dohoda o zrušení smlouvy mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti je tak závazná a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Sűči,
rádi celou situaci důkladně prošetříme na základě reklamace, kterou můžete poslat písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Děkuji za nabídku, ale na Vaší pobočce jsem byl 3 krát s žádostí o zrušení čísla a nebylo vyhověno. Poprvé s žádostí o zrušení a další dvě návštěvy byli z důvodů podání stížnosti a reklamace nevyřízení mé žádosti na zrušení (2019/3-7). Nevidím důvod se nadále namáhat. Místo podání žádosti, tedy s Vaší společností netoužím mít žádný kontakt, rovnou zvážím podání podmětu k podezření ze spáchání trestného činu bezdůvodného obohacování a podezření na spáchání trestného činu podvodu, případně v jeho přípravě. Ve své stížnosti jsem uvedl veškeré informace k prošetření celé záležitosti, tak pokud Vám nestačí, že jsem u Vás 3 krát byl a pak ještě mám zasílat reklamaci na mé 3 návštěvy, tak to rovnou zavřete. Děkuji za spolupráci . Už nikdy... Petr Suč ( Nemáte snahu to prošetřit a tím pádem předpokládám Vaši Nesnahu se omluvit !!! a sjednat nápravu.
Dobrý den, pane Sűči,
prostřednictvím těchto webových stránek nemůžeme řešit konkrétní požadavky ani stížnosti kvůli zabezpečení údajů našich zákazníků. Proto jsem vám nabídla možnost podání oficiální reklamace podle Reklamačního řádu. Pokud tuto možnost využijete, odpovíme vám písemně v zákonné lhůtě 30 dnů, a v případě, že zjistíme pochybení na straně našich prodejců, samozřejmě se vám omluvíme a také zrušíme vystavená Vyúčtování.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.