Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#14414Anulování vymáhané částky z důvodů nezrušení čísla v požadovaném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Petr Sűč

Znění stížnosti

V období březen-květen 2016 jsem opakovaně osobně žádal zrušení nepoužívaného čísla a to na stánku Vodafone Plzeň Bory. Opakovaně obsluha i přes zadaný požadavek do systému číslo nezrušila a účtovali si poplatky. Dnes mi zaslali že dlužím 1500,-Kč a vymáhají. Na jiném účtu kde jsem taktéž zrušil čísla si ponechali 834 Kč a nehodlali ( asi zapomněli :-) ) vrátit a to v době vamáhání zmíněného dluhu po společnosti smsPersonalni.cz ič:279 96 492


Produkt

rušení čísel


Požadované řešení

Anulování dluhu, který vznikl neschopností zrušit číslo a to po trojtém urgování březen 2016 a dát mi už pokoj :-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 15:00, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Dohoda o zrušení smlouvy mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti je tak závazná a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2017 15:54, před 8 lety

Dobrý den, pane Sűči,

rádi celou situaci důkladně prošetříme na základě reklamace, kterou můžete poslat písemně poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.1.2017 18:50, před 8 lety


Petr Sűč

Děkuji za nabídku, ale na Vaší pobočce jsem byl 3 krát s žádostí o zrušení čísla a nebylo vyhověno. Poprvé s žádostí o zrušení a další dvě návštěvy byli z důvodů podání stížnosti a reklamace nevyřízení mé žádosti na zrušení (2019/3-7). Nevidím důvod se nadále namáhat. Místo podání žádosti, tedy s Vaší společností netoužím mít žádný kontakt, rovnou zvážím podání podmětu k podezření ze spáchání trestného činu bezdůvodného obohacování a podezření na spáchání trestného činu podvodu, případně v jeho přípravě. Ve své stížnosti jsem uvedl veškeré informace k prošetření celé záležitosti, tak pokud Vám nestačí, že jsem u Vás 3 krát byl a pak ještě mám zasílat reklamaci na mé 3 návštěvy, tak to rovnou zavřete. Děkuji za spolupráci . Už nikdy... Petr Suč ( Nemáte snahu to prošetřit a tím pádem předpokládám Vaši Nesnahu se omluvit !!! a sjednat nápravu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2017 21:09, před 8 lety

Dobrý den, pane Sűči,

prostřednictvím těchto webových stránek nemůžeme řešit konkrétní požadavky ani stížnosti kvůli zabezpečení údajů našich zákazníků. Proto jsem vám nabídla možnost podání oficiální reklamace podle Reklamačního řádu. Pokud tuto možnost využijete, odpovíme vám písemně v zákonné lhůtě 30 dnů, a v případě, že zjistíme pochybení na straně našich prodejců, samozřejmě se vám omluvíme a také zrušíme vystavená Vyúčtování.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2017 08:29, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 08:14, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.