Počet nahlášených stížností: | 713 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 20 |
Dobrý den,zakoupil sem si vozidlo 11.9.2016 v AAA auto Praha 8 čimice Dopraváků 874/15 vozidlo se tvářilo jako pěkné a zachovalé proto senm na konec svolil s prodejem ne leasing vozidlo při koupi mělo najeto 82000km byla mi daná garance na stav a km.po dvo a půl měsíčním použití se vozidlo zastavilo závada ABS,ASR,ESP neměl sem v úmyslu tu to závadu reklamovat v pocitu menší nákladů na opravu v tuto chvíli je vozidlo znovu nepojízdné i přes garanci km tedy s nájezdem pod 90000km má vadné turbodmychadlo dostavil sem se na sepsání reklamace která mě byla zamítnuta.Vada reklamovaná kupujicím je vada,která vychází z předchozího používání motorového vozidla nemám vozidlo ,ale leasing musím splácet.Prosí o znovu prošetření Reklamace EV.č.305273.Citroen c4 grand Picaso ,RZ 5AR6989 neš se obrátím na soud a média Děkuji Buček te. 702932173
Citroen c4 grand Picaso,R.V.2009 ,RZ 5AR6989,vin.VF7UA5FXH9J189074
Do vozidla sem investoval už dost peněz proto neuvažuji o vrácení auta výměna oleje,rozvodů,nové brzdy,6x servis celkem 20000kč v tuto chvíli nejezdím nemám další peníze na opravu turba proto žádám o znovu prošetření případu Diagnoza-motor nemá výkon, velká spotřeba oleje,2l /1000km
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.
Pro tento případ bude rozhodující, co konkrétně má spotřebitel uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má právo reklamovat. U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Dojde-li k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Bučku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Ve Vašem případě se jedná o vadu, která vychází z předchozího užívání a opotřebení vozidla. Vada na vozidle v době prodeje nebyla, reklamoval jste až po ujetí 7,5tis. km. Za uvedenou vadu tak společnost nenese odpovědnost.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den,vada na vozidle byla už v době prodeje na tuto skutečnost sem nebyl upozorněn.Za uvedenou vadu tak společnost nese odpovědnost.Proto naposledy žádám reklamační oddělení o vyřízení jinak vše předávám právnímu zástupci jen to bude stát více peněz rád bych se domluvil mimosoudně.S pozdravem Petr Buček majitel vozidla.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
společnost trvá na zamítnutí reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.