Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.12.2016 byl předán kurýrovi této společnosti nedaleko Prahy balík, který byl ještě v ten den dopraven na jejich depo v Praze 10 a dnes je 18.1.2017 a balík přes mnoho urgencí a jejich slibům stále nemám a to jejich ředitel veřejně na Facebooku 2.12.2016 slíbil, že zásilky podané do 19.12.2016 budou doručené do Vánoc. Nejedná se o žádnou malou obálku, nýbrž balík o rozměr cca 50x50x50 cm, takže nemůže být nikde založen omylem v šanonu. Urgencemi jsem zatím docílil zahájení reklamačního řízení od 6.1.2017 a od té doby se stále nic neděje.
Nalezení a dodání balíku
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky. Nebude-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.