Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14421Nedodaný balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Tomáš Slabihoudek

Znění stížnosti

Dne 5.12.2016 byl předán kurýrovi této společnosti nedaleko Prahy balík, který byl ještě v ten den dopraven na jejich depo v Praze 10 a dnes je 18.1.2017 a balík přes mnoho urgencí a jejich slibům stále nemám a to jejich ředitel veřejně na Facebooku 2.12.2016 slíbil, že zásilky podané do 19.12.2016 budou doručené do Vánoc. Nejedná se o žádnou malou obálku, nýbrž balík o rozměr cca 50x50x50 cm, takže nemůže být nikde založen omylem v šanonu. Urgencemi jsem zatím docílil zahájení reklamačního řízení od 6.1.2017 a od té doby se stále nic neděje.


Požadované řešení

Nalezení a dodání balíku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 15:49, před 8 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky. Nebude-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 19:04, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.