Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14425Rozbite zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Michaela Konickova

Znění stížnosti

Ridic nam dovezl lednic, ktera byla rozbita. Evidentne mu spadla. Na Alze, uz tuhle lednico nemaji. Musim si priplatit za novou.Byla bych rada kdyby se mi nekdo ozval na tel: 721267019. Dekuji Konickova


Požadované řešení

Uhrazeni skody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 16:15, před 8 lety

V případě poškození zboží při přepravě zásilky se musí spotřebitelka vždy obracet na podnikatele, se kterým uzavřela kupní smlouvu ohledně poškozeného zboží, tj. na prodávajícího. Spotřebitelka je v právním vztahu ohledně poškozeného zboží jedině s prodávajícím, nikoli však s přepravcem.

Z tohoto důvodu by se měla spotřebitelka obrátit s nároky z vadného plnění z uzavřené kupní smlouvy na prodávajícího. Jakým způsobem si případné nároky vyřeší prodávající s přepravcem, je záležitostí obchodněprávního vztahu mezi těmito stranami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 19:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.