Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ridic nam dovezl lednic, ktera byla rozbita. Evidentne mu spadla. Na Alze, uz tuhle lednico nemaji. Musim si priplatit za novou.Byla bych rada kdyby se mi nekdo ozval na tel: 721267019. Dekuji Konickova
Uhrazeni skody
|
Tweet |
V případě poškození zboží při přepravě zásilky se musí spotřebitelka vždy obracet na podnikatele, se kterým uzavřela kupní smlouvu ohledně poškozeného zboží, tj. na prodávajícího. Spotřebitelka je v právním vztahu ohledně poškozeného zboží jedině s prodávajícím, nikoli však s přepravcem.
Z tohoto důvodu by se měla spotřebitelka obrátit s nároky z vadného plnění z uzavřené kupní smlouvy na prodávajícího. Jakým způsobem si případné nároky vyřeší prodávající s přepravcem, je záležitostí obchodněprávního vztahu mezi těmito stranami.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.