Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi tak vloni v březnu mi na adresu v Postřelmově,kde se již 10 let trvale nezdržuji i kontaktní adresu mám v místě bydliště Šumperk,přišla faktura od této firmy na nějaké žárovky,které mám uhradit,že jsem porušila smlouvu.V Postřelmově jsem pouze byla spoluvlastníkem nemovitosti a na této adrese bydlela moje matka,která v již vloni v lednu zemřela.Na adresu společnosti jsem ihned zaslala doporučený dopis,kde žádám o vysvětlení a zaslání kopie uzavřené smlouvy na moje jméno,kde jsem uvedla,že se tam již nezdržuji a jestli někdo za mě podepsal smlouvu,jedná se o podvod.Odpověď mi přišla téměř za rok a to dnes,samozřejmě od právníka této společnosti s výhrůžkou,když nezaplatím,podstoupí to soudu.
Nevím ,jak se mám bránit.Určitě se nenechám zastrašit,ale poslat doporučený dopis a dostat odpověď téměř za rok a s výhružkou ,TAK TO VÁS ZVEDNE ZE ŽIDLE.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá, aby spotřebitelka uhradila dluh, musí také prokázat, že tento dluh existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl (například prokázat existenci kupní smlouvy). I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.