Společnost


BLUE OCEAN Management s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#14426Neplatná smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Ivana Snášelová

Znění stížnosti

Asi tak vloni v březnu mi na adresu v Postřelmově,kde se již 10 let trvale nezdržuji i kontaktní adresu mám v místě bydliště Šumperk,přišla faktura od této firmy na nějaké žárovky,které mám uhradit,že jsem porušila smlouvu.V Postřelmově jsem pouze byla spoluvlastníkem nemovitosti a na této adrese bydlela moje matka,která v již vloni v lednu zemřela.Na adresu společnosti jsem ihned zaslala doporučený dopis,kde žádám o vysvětlení a zaslání kopie uzavřené smlouvy na moje jméno,kde jsem uvedla,že se tam již nezdržuji a jestli někdo za mě podepsal smlouvu,jedná se o podvod.Odpověď mi přišla téměř za rok a to dnes,samozřejmě od právníka této společnosti s výhrůžkou,když nezaplatím,podstoupí to soudu.


Požadované řešení

Nevím ,jak se mám bránit.Určitě se nenechám zastrašit,ale poslat doporučený dopis a dostat odpověď téměř za rok a s výhružkou ,TAK TO VÁS ZVEDNE ZE ŽIDLE.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 17:33, před 8 lety

Pokud společnost žádá, aby spotřebitelka uhradila dluh, musí také prokázat, že tento dluh existuje a na základě jakého právního důvodu vznikl (například prokázat existenci kupní smlouvy). I v případě soudního sporu by bylo na společnosti, aby prokázala existenci závazku, na základě kterého dluh vznikl. Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, bude vhodné vyhledat právní služby a případně spor řešit soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:13, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.