Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#14427Ukončená smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Thang Nguyen Van

Znění stížnosti

Dobrý den,
Naposledy jsme měli od Vodafonu smlouvu na 2 roky. Jelikož ikdyž zanikne smlouva, služby budou nadále poskytovány, ale za cenu bez slev, což je 2-3krát tolik. Tak jsme byli co nejdřív po té řešit jak na prodejně tak voláním do Vodafonu. Na prodejně mě několikkrát zklamali. Na poprvé mě odmítli sdělit heslo do samoobsluhy. Na podruhé slíbili že osoba, která má zrušení smluv na starost, mi zavolá o týden později v pondělí, což se nestalo. Na potřetí mi teda sdělili heslo a řekli že bych měl vyplnit fomulář buď elektronicky na webu Vodafonu nebo poštou poslat. Tak jsem teda nakonec musel vyplnil reklamační formulář od Vodafonu. A prosím neříkejte že informace o návštěvě prodejen nelze dohledat, dobře vím, že vše máte uloženo v systému. Poté co jsem jim to samé sdělil ne jednou, ale několikrát. Nakonec mi teda napsali, že nemohou mou stížnost uznat a přistoupit ke kompenzaci. Naposledy jsem se podíval do samoobsluhy a bylo tam napsáno: Reklamace vyřešena, ikdyž jsem s reklamaci vůbec nesouhlasil. Z tohoto všeho jde vidět, že chyba je na straně vašich pracovníků. Takže vlastně platím za něco, za co nemůžu. Celá naše rodina jsme u vás tak dlouho, a i přesto se k nám chováte tak neeticky. Zdá se mi, že když s vámi smlouvu podepisuju, tak váš personál je milý, ochotný, ale když chci služby ukončit, tak je to pro mě nesmírně náročné. Prostě katastrofální přístup. Vždycky vše šlo bez problému, naše rodina byla vždy spokojena s Vodafonem, a teď. Jsem zmatený, vůbec nevím co si mám myslet o Vodafonu.
Předem děkuji,
T. N. H.


Produkt

Ukončená smlouva.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2017 17:43, před 8 lety

Pokud společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2017 21:33, před 8 lety

Dobrý večer,

je mi líto, že s vyřízením reklamace nejste spokojený.

Ráda bych vás ujistila, že si našich zákazníků velice vážíme, a proto se jim snažíme vyjít maximálně vstříc. Při řešení reklamací vždy pečlivě prověříme celou situaci a zvážíme všechny okolnosti, přesto nemůžeme vyhovět všem požadavkům. Pokud jste podal písemnou reklamaci poštou nebo prostřednictvím Reklamačního formuláře na našich webových stránkách, obdržel jste vyjádření našich specialistů, které je konečné. Mrzí mě, že vám tentokrát nemůžeme vyhovět.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2017 10:06, před 8 lety


Thang Nguyen Van

Dobrý den,
V příloze posílám screenshot našeho rozhovoru. V rámci zachování dobrých vztahu byste byli mohli mě upozornit na blížející se lhůta naší smlouvy a byli mohli uznat, že vaše pracovníci neměli profesionální přístup, a že chybu udelali oni. Takže teda děkuji vám mockrát za vše co jste pro mě udělali. Dal jsem vám několik šancí na nápravu, ale jak vidím, tak nejsem asi pro vás dost důležitý. Rozhodl jsem se, že spolu se svou rodinou u takové firmy nehodláme zůstat. Gratuluji že jste své věrné zákazníky ztratili.
T.N.H.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:27, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.