Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
Naposledy jsme měli od Vodafonu smlouvu na 2 roky. Jelikož ikdyž zanikne smlouva, služby budou nadále poskytovány, ale za cenu bez slev, což je 2-3krát tolik. Tak jsme byli co nejdřív po té řešit jak na prodejně tak voláním do Vodafonu. Na prodejně mě několikkrát zklamali. Na poprvé mě odmítli sdělit heslo do samoobsluhy. Na podruhé slíbili že osoba, která má zrušení smluv na starost, mi zavolá o týden později v pondělí, což se nestalo. Na potřetí mi teda sdělili heslo a řekli že bych měl vyplnit fomulář buď elektronicky na webu Vodafonu nebo poštou poslat. Tak jsem teda nakonec musel vyplnil reklamační formulář od Vodafonu. A prosím neříkejte že informace o návštěvě prodejen nelze dohledat, dobře vím, že vše máte uloženo v systému. Poté co jsem jim to samé sdělil ne jednou, ale několikrát. Nakonec mi teda napsali, že nemohou mou stížnost uznat a přistoupit ke kompenzaci. Naposledy jsem se podíval do samoobsluhy a bylo tam napsáno: Reklamace vyřešena, ikdyž jsem s reklamaci vůbec nesouhlasil. Z tohoto všeho jde vidět, že chyba je na straně vašich pracovníků. Takže vlastně platím za něco, za co nemůžu. Celá naše rodina jsme u vás tak dlouho, a i přesto se k nám chováte tak neeticky. Zdá se mi, že když s vámi smlouvu podepisuju, tak váš personál je milý, ochotný, ale když chci služby ukončit, tak je to pro mě nesmírně náročné. Prostě katastrofální přístup. Vždycky vše šlo bez problému, naše rodina byla vždy spokojena s Vodafonem, a teď. Jsem zmatený, vůbec nevím co si mám myslet o Vodafonu.
Předem děkuji,
T. N. H.
Ukončená smlouva.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý večer,
je mi líto, že s vyřízením reklamace nejste spokojený.
Ráda bych vás ujistila, že si našich zákazníků velice vážíme, a proto se jim snažíme vyjít maximálně vstříc. Při řešení reklamací vždy pečlivě prověříme celou situaci a zvážíme všechny okolnosti, přesto nemůžeme vyhovět všem požadavkům. Pokud jste podal písemnou reklamaci poštou nebo prostřednictvím Reklamačního formuláře na našich webových stránkách, obdržel jste vyjádření našich specialistů, které je konečné. Mrzí mě, že vám tentokrát nemůžeme vyhovět.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,
V příloze posílám screenshot našeho rozhovoru. V rámci zachování dobrých vztahu byste byli mohli mě upozornit na blížející se lhůta naší smlouvy a byli mohli uznat, že vaše pracovníci neměli profesionální přístup, a že chybu udelali oni. Takže teda děkuji vám mockrát za vše co jste pro mě udělali. Dal jsem vám několik šancí na nápravu, ale jak vidím, tak nejsem asi pro vás dost důležitý. Rozhodl jsem se, že spolu se svou rodinou u takové firmy nehodláme zůstat. Gratuluji že jste své věrné zákazníky ztratili.
T.N.H.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.