Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14432Nevystavení faktury- konečný účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2017, před 8 lety

Jana Veselská

Znění stížnosti

Koncem srpna jsem poslala potřebné dokumenty ke zrušení odběru plynu a dodnes jsem neobdržela konečné vyúčtování. Stále píšu e-maily s požadavkem o vyúčtování, odpovědí ( pokud tedy odpoví ) mi je většinou omluva za způsobené problémy a informace o tom, že požadavek byl předán a bude řešen. A to trvá již skoro 5 měsíců.


Požadované řešení

V co nejkratším termínu provést konečné vyúčtování a odeslat ho.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 06:06, před 8 lety

Dodavatel energie má dle energetického zákona povinnost vyúčtovávat dodávku energií. Dodavatel elektřiny má dále povinnost poskytnout zákazníkovi bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr elektřiny. Je-li vyúčtovací období kratší než jeden rok, provede dodavatel energie vyúčtování dodávky elektřiny vždy k poslednímu dni tohoto vyúčtovacího období, nejpozději do konce následujícího měsíce. Právní úprava je obsažena ve vyhlášce č. 70/2016 Sb.o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Energetický regulační úřad doporučuje v otázkách vysoké důležitosti komunikovat formou doporučených dopisů. Tato forma je jediná průkazná pro případ budoucích sporů. Tuto formu je třeba použít i v případě, že kontaktovaná firma nereaguje na podněty, urgence.

Pokud však nebude společnost komunikovat ani nadále, lze se obrátit na dozorový orgán v oblasti energetiky, což je Energetický regulační úřad. Při potížích s dodavateli energií je možné obrátit se na něj, například na oddělení ochrany spotřebitele Energetického regulačního úřadu, které by mělo pomoci. Webový odkaz: https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.