Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podobně jako Zuzana Jonešová i já se snažil volat 18.1.2017 na zákaznickou linku 840 840 840, když na svém účtu ČEZ online po inovaci služby před ca nenalezl potřebnou informaci, týkající se mých odběrných míst, konkrétně pak časy spínání HDO. Tato informace byla do inovace stánek ČEZ online běžně dostupná. Přes den jsem neměl mnoho času, tedy jsem se nechal odradit upozorněními na delší čas čekání, večer jsem se ale rozhodl vytrvat a od 18:52h jsem poslouchal hudbu při čekání, přerušovanou upozorněními na delší čas čekání, Toto trvalo do 19:38 h kdy se ozvalo pípnutí a hovor byl druhou stranou ukončen bez jakéhokoli spojení s operátorem.
Odběr elektřiny - získání potřebných informací
Navrácení funkce zobrazení časů spínání HDO do zákaznických účtů ČEZ online.
Umožnění komunikace prostřednictvím linky 840 840 840, kterou dodavatel propaguje na svém webu.
Omluva za jednostraně ukončené spojení bez přepojení na operátora po marném 46 minutovém čekání (18:52 až 19:38).
Pro případné prošetření poskytnu telefonní číslo, ze kterého jsem zákaznickou linku volal.
|
Tweet |
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.