Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14440Nedodání zboží v termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2017, před 8 lety

Marek Březina

Znění stížnosti

Dne 3.12.2016 jsem zakoupil pohovku v ASKO Zlín,
bylo mi řečeno že příjde 23.12.2016 den před vánoci (vánoční dárek)
Proto jsem zaplatil předem aby to opravdu tak bylo.
Nicméně se tak nestalo a doposud nemáme Pohovku doma.
Již jsem 3x upopzorňoval že je to nevhodné a trapné mi pořád říkat že je již na cestě!!!


Požadované řešení

Prosím tedy společnost ASKO o slevu nebo dopravu zdarma až domů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2017 13:20, před 8 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Jestliže kupující nevyužil možnost odstoupit od smlouvy, kterou mu přiznává § 1978 občanského zákoníku, lze po prodávajícím požadovat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nesplněním smluvních povinností v řádném termínu.

Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá ze škůdcových osobních poměrů nebo vzniklá až v době, kdy byl škůdce s plněním smluvené povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl škůdce podle smlouvy povinen překonat, ho však povinnosti k náhradě nezprostí.

Bude tedy záležet především na možnosti prokázat, zda spotřebiteli reálně škoda vznikla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 19:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.