Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14442Reklamace telefonu SONY - zbavení IP krytí vůči vodě a prachu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2017, před 8 lety

Martin Škrlant

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 18.5.2015 jsem zakoupil telefon SONY Xperia Z1 Compact u CZC.

- 1.reklamace RE16018178 - v opravě 18.3.-7.4.2016, vyřešeno a přijal jsem zpět opravěný telefon
- 2. reklamace RE16024970 - v opravě 25.4.-13.5.2016, vyřešeno a přijal jsem zpět telefon s vyměněnou základní deskou!
- 3. reklamace RE16062642 - v opravě od 1.11.2016 do 30.11.2016, nedořešeno doposud

Přijímací technik při poslední reklamaci zapsal: „drobné rýhy a oděrky, běžné“ – tedy shledal standardní opotřebení, které píše při reklamaci každého telefonu a nejinak tomu bylo i předchozích dvou reklamacích, které byly vyřešeny. Dne 30.11. se reklamace vrátila ze servisu s tímto vyjádřením: „Provedena výměna LCD modulu. Zařízení nesplňuje IP krytí vůči prachu a vodě z důvodu mechanického poškození vnějšího krytu. Poškození lze odstranit placeně.“
Pokud si to shrneme, technik shledal telefon běžně užívaný a proti tomu byl v servisu 2x rozlepen a znovu slepen dohromady (poprvé při výměně desky a podruhé s LCD), načež přestal splňovat jeho základní vlastnosti IP68. Takovýto výrobek jsem odmítl převzít. Proto jsem napsal na CZC, že ho nepřevezmu v tomto stavu, který neodpovídá tomu, v jakém jsem ho předal, tedy běžně "ošoupaný". Toto jsem CZC oznámil dne 2.12.2016, načež jsem ze strany CZC (kromě upozornění, že budou řešit a že si ho stahují na centrálu) obdržel vyrozumění po 43 dnech, dne 14.1.2017 a to pouze a jedině po mojí urgenci, jinak se v jejich systému poslední reklamace zdá být uzavřená a kdybych se neozval, patrně by se nedělo nic dále!

Vyjádření bylo: "při prověření Vašeho podnětu jsme neshledali žádný rozpor ve stavu zboží při podání a po vrácení ze servisu."

Jinak řečeno, že drobné škrábance znamenají, že telefon už není IP68 a že jsem ho takový již přinesl :-)

Chápu, že pokud se nechce reklamaci vyhovět, tak že se k tomu dá vždycky najít cesta!

Ing. Martin Škrlant


Produkt

SONY Xperia Z1 Compact - RE16062642


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 13:14, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2017 14:20, před 8 lety

Dobrý den pane Škrlant.

Je nám líto, ale vyjádření servisu plně přebíráme. Aby telefon mohl plnit IP68, musí být všechny krytu , LCD i rám ve 100% stavu - tedy nepoškozeny / neopotřebeny. Pokud dojde k poškození některé z částí MT, nelze již IP68 garantovat. Pokud trváte na tom, že telefon poškozený nebo nadměrně opotřebený není a IP68 by měl dále plnit, doporučuji se obrátit na znalce, který tvrzená servisu vyvrátí.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 00:34, před 8 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 11:27, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.