Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14444Nevyřízená reklamace, nekomunikace obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2017, před 8 lety

Markéta Kašková

Znění stížnosti

Dne 20. 1. 2015 kupoval můj tatínek telefon od prodejce Sales4Portal přes slevový portál NewGO. Telefon je stále poruchový, reklamace byla uznána jen jednou a to byl telefon na reklamaci zasílán minimálně třikrát. 30. 11. 2016 byl znovu telefon posílán k reklamaci a z obchodu je ticho po pěšině , zásilku převzali dne 14. 12. 2016 a ani se neozvali s informací o přijetí. Již několikrát byli kontaktováni a nic, prostě mlčí…. Takže doba 30 dní uplynula a my nemáme ani telefon ani peníze a oni nereagují.


Produkt

Profesionální 5palcový telefon C5000


Požadované řešení

Rozhodně bychom chtěli vrátit peníze, jelikož s tímto obchodem nechceme mít již nic společného. Hlavně by tomuto obchodu měla být zakázána činnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2017 16:33, před 8 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a v takovém případě může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy, smlouva se ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.

Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je správním deliktem, s podnětem pro zahájení řízení se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2017 18:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.