Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,o společnosti Helvetia jsem se dozvěděl až po doručené SMS,že můj případ předala společnosti CREDITEXPRESS k řešení.
Po zavolání sem se dozvěděl,že dlužím za nějaké balíčky,které mi posílali(pak upomínky)na adresu,kde už asi 2roky nebydlím.
Ale já si nikdy vědomě nic neobjednal,žádný první balíček nevyzvedl,ani o žádných dalších zásilkách a upomínkách nic nevím.
Do bývalého bydliště jsem občas zašel,schránka je volně přístupná,aby sousedi mohlí vyhazovat letáky.ale celý loňský rok už sem tam nebyl.Do Helvetie sem hned napsal,ale moc se se mnou nebavili.Že pohledávku předalí a už je to nezajímá.Chtěl sem po nich
aby mi doložili,že sem si zásilku vyzvedl(jak tvrdí)že musí být někde o tom doklad(podpis,číslo občanky,protože bez občanky mi na poště žádný balík nevydají)Ale jestli zásilka byla doručena do schránky,nevím kde skončila.
Tak bych potřeboval poradit,jak postupovat dál.
Moc děkuji
Nějaká doplňky stravy,nebo vytamíny.
Prosím o radu jak vše vyřešit,jak zrušit úhradu dlužné částky 1.497,-Kč u spol. Creditexpress za zboží, které mi nebylo nikdy doručeno.A jak dokázat,že sem si diskutované balíčky nevyzvedl.
Děkuji předem za kladné vyřízení
Reischl Stanislav
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí spotřebitele informovat, o jaké zboží se jedná. Také musí prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by totiž v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží spotřebiteli dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Spotřebitel by si měl ověřit doručování první zásilky, která byla jediná zasílána doporučeně, tedy dohledatelnou formou. Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta).
Fungování inkasních agentur (CREDIT EXPRESS) není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Od kupní smlouvy s opakovaným plněním uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
objednávku doplňku stravy FitBones K2 jsme Vám poslali na základě telefonické objednávky a zaslali jsme na adresu, kterou jste při objednávce nadiktoval. Jako první vždy zasíláme Uvítací balíček - tedy první zásilku jako Balík do ruky přes Českou poštu, abychom si adresu ověřili. Tato zásilka pod podacím číslem DR1193354795U byla dne 19.5.2016 dodána. Protože se jedná o pravidelný odběr a Vy jste nás nekontaktoval ohledně ukončení zasílání, expedovali jsme Vám další pravidelné zásilce. Protože nám však nepřišla platby, zasílání se automaticky ukončilo po třetí zásilce a my jsme Vám začali posílat upomínky a upozornění. Celkem jsme Vám poslali pět upomínek a protože jste nás nekontaktoval předali jsme celou záležitost společnosti Creditexpress, abys s Vámi dále pohledávku řešili.
Pokud souhlasíte tak Vám na Váš email reischl.plzen@gmail.com (který jste nám též nadiktoval při objednávce) pošleme Čestné prohlášení, ve kterém nám potvrdíte, že jste zásilky neobdržel.
Na základě tohoto prohlášení ukončíme vymáhání pohledávky.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den. že jsem si něco objednal si opravdu nepamatuji,jestli ano jen ten zkušební balíček,ale o žádné smlouvě a dalším zasílání určitě řeč nebyla.
Adresu sem mohl nahlásit starou omylem,protože na novou sem si tehdy ještě nezvykl.Ale kdyby byl balíček řádně doručen a protože mě doma nemohli zastihnout,uložen na poště,pošta by ho po nevyzvednutí vrátila.Kdyby se mi dostal do rukou a přečetl jsem si podmínky,určitě bych ho řádně vrátil taky.
Ale já až do doby,co mi zaslala spol.CREDITEXPRESS SMS opravdu nic nevěděl.
A jestli jste měli můj email(jak tvrdíte,ale ten sem Vám určitě nenadiktoval)
mohli jste se dávno ozvat mailem.
Samozřejmě souhlasím se zasláním čestného prohlášení,které Vám vyplním a zašlu zpět.Jen bych potom chtěl od Vás zaslat nějaké potvrzení,že Vaší společnosti,aní CreditExpessu nic nedlužím.
Děkuji za vstřícné vyřízení.
S.Reischl
Dobrý den,
dobře, pošleme a požádám Vás tedy o nějaký ten Váš aktuální email na který můžeme formulář zaslat.
Děkuji
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý večer,formulář zašlete na na: reischl.plzen@gmail.com
Děkuji
Dobrý den,
na Váš email jsme poslali Čestné prohlášení. Požádáme Vás o vytisknutí, podepsání a následné zaslání zpět buď na email info.cz@helveti-dm.com (ofotit či oskenovat), popř. poštou na adresu: P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
Dnes sem od Vás obdržel mail s čestným prohlášením,že jsem žádné
balíčky od Vás nedostal.
Myslel jsem tedy,že jde hlavně o Uvítací balíček (tedy první zásilku jako Balík do ruky přes Českou poštu, pod podacím číslem DR1193354795U )
s úvodním dopisem,kde bych se dočetl,jak zasílání zrušit,nebo v něm pokračovat.Místo toho jsou tam čísla (asi) třech dalších zásilek.
Čestná prohlášení Vám tedy zasílám podepsané zpět.
S pozdravem
S.Reischl
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
ano, jedná se celkem o tři zásilky - Uvítací balíček a dvě pravidelné, v Čestném prohlášení jsou vypsány variabilní symboly těchto zásilek.
Po kontrole emailu jsme zatím email od Vás s podepsaným prohlášením neobdrželi. Až obdržíme, zásilky a celý dluh tedy odepíšeme.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den.
dnes sem od společnosti Helvetia Direct Marketing obdržel
potvrzení,že je vše vyřešeno a společnosti nic nedlužím.
Tímto společnosti děkuji za kladné vyřízení.
Hlavně děkuji webu VaseStiznost.cz za pomoc.
bez které by bylo vyřizování daleko složitější.
S pozdravem
S.Reischl
Dobrý den,
žádáme dTest, nebo spotřebitele o uzavření.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Byl-li spor opravdu vyřešen, žádáme spotřebitele o uzavření případu.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji společnosti Helvetia za vstřícné vyřízení
a hlavně webu Vasestiznosti.cz za pomoc.
S pozdravem
S.Reischl